Sivut

Kommentit (50)

Pohojanmaan Flikka
Seuraa 
Liittynyt31.8.2015

HIenoa Susanna!! Ihanaa kun ihmiset osaa myös huomata että on muuallakin elämää kuin siinä hektisessä työ/suurkaupungin miljöössä..mutta se n tajuaa kun joutuu käydä pohjalla ja haluta muutakin elämältä ,,näin se menee ..itse kävin todella pohjalla ent. naisyrittäjänä 20v. koin alkoholismin jonka seurauksena menetin omaisuuden mutta sain Raittiin elämän ja konkurssi lopusi mutta edelleen koen olevani vahva itseni kanssa.ja myös suuri halu lähtiä itsetutkiskelu matkalle. Ihanaa elämää sinulle<3

Matkailija

Veikkaisin vuokratulojen menevän aikalain suoraan lainaan jolla omistusasunto on hommattu. Kissa"tulot" tuottavat varmaan miimusta, ei siellä tukien määrät ole isoja. Kirjabisnes? Hän juuri kirjoittaa sitä tietämättä julkaistaanko sitä ikinä. Tai ehkä hän juuri ja juuri saa rahaa noista kaikista vähän selvitäkseen. Ken tietää muutakun sen, ei noilla herroiksi elellä.

JoukoK

En aio olla negatiivinen, Susanna teki mielestäni hyvin. Onnittelen häntä onnestaan :)

Totta silti on, että itse puolittain haaveilen samantapaisesta, mutta ilman vuokratuloja, säästöjä tai myytävää omaisuutta selviäminen olisi varmaankin vähän hankalampaa.

Avara

En olis kyl uskonu että näin tyhmään kommenttiin törmään ton tarinan jälkeen. Sä taidat olla niitä ihmisiä jotka kyttää vaan muiden tekemisiä ja etsii niistä virheitä, tekemättä mitään omien unelmien eteen? jos niitä sulla edes on...

työnarkomaani hollyriveristä

Juttu on hyvä ja voin melkein samaistua henkilöön. Jos ei olisi perhettä elätettävänä niin olisi eri helppoa jättää maallinen ja lähtä. Mutta sitä ihmettelen miksi pitää aina mennä maailman ääriin? Samanhan voisi tehdä suomenlapissa mailman kauneimmissa maisemissa... olisi puhdasluonto ympärillä puhtaat järvet ja purot yms.. metsästä saisi marjat sienet ja kalat järvestä. Riistaa on metsät pullollaan...

Manu015

Olen kuullut ja lukenut paljon Indonesian työluvista, minkähänlaiset mahtaa olla työluvat hänellä? Uskon että siellä voi alkaa Immigration olla kans kiinnostunut että milläs asialla ja kun tarvitsee sen työluvan josko töitä tekee.. Ei kuulosta siltä että hänet olisi joku palkannut töihin-

Marita Norrena

Todella hieno irtiotto sinulta. Arvostan ratkasuasi lähteä maapallon toiselle puolelle rentoutumaan ja virkistymään. Pitkä uraputki Suomessa ei selvästikään ollut sinua varten. Nyt sinulla on aikaa ja mahdollisuuksia hoitaa mielentervetäsi aian toisella tavalla kuin täällä ns. sivistysvaltio Suomessa. Hieno ratkaisu tosiaankin!

Rasse t

Niin masennusta voi hoitaa monella tavalla. Kun rahat ovat loppu, niin paluu Suomeen lienee välttämätöntä. Entäs sitten sen jälkeen??? 

Hannu

Olen Susanna onnellinen sinun puolesta, että olet löytänyt itsesi.

Toivon kuitenkin, että elät tämän valintasi kanssa loppuelämäsi, etkä koskaan palaa Suomeen vaatimaan esim. kalliita syöpähoitoja, joita et ole ansainnut. 

Olet saanut hienon ilmaisen hienon koulutuksen ja kielitaidon ja nyt haluat olla sitten vapaa kuon lintu. Me kaikki haluttaisiin tehdä juuri kuten sinä olet tehnyt. Luin vähän aikaa siiten, että 400 000 Suomalaista syö mielialalääkkeitä. Olen jotunut itsekkin syämään niitä elämäni vaikeimpina aikoina 7viikkoa ja ne auttoivat.

Nyt olen aika lailla sinun "naapurissa" 9000km Suomesta työmatkalla. Pitäisiköhän minunkin vaan luovuttaa ja tiputtaa "hanskat" katuun. Ennakonpidätys 39% ja siihen eläke-, työttömyysmaksurt jne. Ei naurat ja pitäisiköhän pyytä uusi resepti.

Mutta minulla 2 lasta ja minä haluan pitää yllä yhteiskuntaa heidän, enkä Susanna sinun takia. Joten minusta kaikki ok, että sinä elät unelmaasi, mutta kun luovut velvollisuuksista, niin toivottavasti luovut myös oikeuksistasi.

Olen kuitenkin tällä 

Ihmettelijä

Suorittaja selvästi, mutta eikö Suomen maaseutu olisi tarjonnut kaikkea tuota, pienemmässä määrin ehkä, mutta luontoa, hiljaisuutta, rauhaa, vuodenaikoja, eläimiä...onko ihan pakko olla 11 kissaa ja noin monta hommaa? Eikö vähempi kuitenkin riittäisi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat