Sivut

Kommentit (26)

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Siitä vain! Sehän on erinomainen ajatus!

Promoamme lukijablogeja kyllä KK:nkin FB-ryhmässä (johon kuuluu tätä kirjoittaessani 15 797 ihmistä), mutta siellä on tietysti paljon muutakin sisältöä. Oma aktiivisuus on siis hyve!

Paudini
Seuraa 
Liittynyt26.9.2015

Blogin perustaminen onnistui, mutta nyt kun yritän päästä blogikirjoitusten sivulle tulee teksti: "Pääsy kielletty. Sinulla ei ole käyttöoikeuksia tälle sivulle. " Kai nyt omaan blogiin pitäisi olla käyttöoikeus :'DD, joten missä vika?

-P-

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Pahoittelut vastausten viipymisestä! Olen ollut lomalla. 

Profiilikuvan vaihdossa on ollut bugi, joka nyt on korjattu. Pitäisi pelittää. Jos on ongelmia, lähetä minulle meili niin tsekataan asia.

Paudini, tuo kuulostaa siltä, että olet onnistunut jotenkin luomaan useita blogeja. Silloin käy noin. Jos ongelma jatkuu yhä, meilaa minulle blogisi nimi ja tarkistan asian.

Eilen ja osittain tänäänkin saitilla on käyttökatkoksia, jotka johtuvat sisarsaittimme Vauvan saittiuudistuksesta. Olen pahoillani! Pyydän kärsivällisyyttä ja lupaan, että kohta saitti toimii taas kuin unelma :)

-iida
Seuraa 
Liittynyt28.8.2015

Moikka! Mistäköhän johtuu, että linkitykset eivät onnistu aiemman mukaisesti Facebookissa? Eli aikaisemmin, kun linkitti tarkan osoitteen blogi-postaukseen, tuli se kivasti näkyviin esikuvan ja tekstinpätkän kera, nyt tulee ilmoitus: Tämä sivu on salainen, poistettu tai vain tietyn ryhmän käytössä.

Osoite-esimerkkinä: http://www.kodinkuvalehti.fi/blogit/lapsiperheen_arkirealismia/kiukku_se...

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Hei,

saitilla on nyt jostain syystä ollut paljon tällaisia pulmia. Syytä selvitellään. Linkki pitää debuggeroida (heh) ennen FB-jakoa. Tässä ohje ja linkki:

Kopioi linkki tänne (toimii FB:ssä, joten sinun pitää olla kirjautuneena sinne), paina Fetch new scrape information ja kopioi linkki sen jälkeen saitille. Toimii.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat