Kommentit (2)

Mymmeli75

Itse erosin 24 vuoden suhteesta kolme vuotta sitten. Ero oli helpotus mutta juhlapyhät oli niin tuskaa. Kun lapset oli exän luona.Ja itsekkin reissatessa mietin että meidän pitäsi olla täällä perheenä eikä minun yksin tai lasten kanssa. Välillä kun näen exän niin tulee fiilis että hai haluan hypätä kaulaan ja halata mutta muutaman sekunnin miettimisellä se menee ohi koska meidän tarina oli ja meni. Eron myötä menetin noin 10 ystävää koska heidän mielestä meidän ei olisi pitänyt erota ikinä koska olimme luodut toisillemme.. No joo kukin tyylillään. Nyt olen ollut uudessa suhteessa muutaman kuukauden ja kyllä viikottain tulee mieleeni että haluanko uutta vakavaa suhdetta.Mutta kyllä sitä illalla on mukava toisaalta käpertyä toisen kainaloon. Yhteen muuttaminen ei missään nimessä tule kysymykseen vielä hetkeen koska haluan sitä omaa tilaa välillä eli omaan kotiin ja omien ajatusten kanssa.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei nimimerkki Mymmeli75, kiitos viestistäsi! Ero 24 vuoden jälkeen on varmasti todella suuri muutos elämässä. Kuulostat olevasi hyvin jaloissasi, eikä ihme, jos välillä tulee epäilykseni hetkiä, edes sekunnin mittaisia. Onnea ja iloa elämääsi edelleen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat