Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Uskomatonta, että tämän miehen kaltaisia ihmisiä on olemassa... Toivottavasti mies ei ala vaatimaan samaa lapselta ja ala vahtaamaan tämän syömisiä. Se voi olla todella haavoittavaa lapselle.

Maria64

Ei helv...i, ihan hirveä, kamala mies!!!. Sinussa, naisessa ei ollut mitään vikaa. Mies oli täysin kykenemätön rakastamaan vaimoaan sellaisena kuin on. Munaton mies, sanon minä. Sellainen mies EI ansaitse yhtäkään naista.

Vierailija

Samanlainen kuin miun avoliitto. Mies piti itsestään huolta, eikä miule jäänyt omaa aikaa huolehtia kunnostani. Miun piti ottaa kaikkialle lapset aina mukaan, sillä hän ei yhtenäkään iltana järjestänyt aikaa olla lastensa kanssa. Yritin kyllä kovasti ja kävin laihdutusryhmissä. Mies lupaili rahaa ja ulkomaan matkoja, jos laihduttaisin, että hän voisi näytellä miuta ystävilleen. Aluksi innostuin, mutta siitä ei tullut sitten mitään. Kerran käydessämme ostoksilla yhdessä, hän näytti miule pienikokoisia naisten vaatteita, joissa hän haluaisi miut nähdä. Ja kun tuli hänen työpaikkansa pikkujoulut tai muut illanvietot, hän ei halunnut miuta mukaan, koska olin liian lihava, eikä hän voisi näytellä miuta miespuolisille ystäville. Hän itse oli miuta paljon lihavampi ja kookkaampi, mutta se ei haitannut miuta. Alun alkaen hän oli meistä se paino-ongelmainen. Miun paino kertyi vasta monien raskauksien ja synnytysten jälkeen. Hän osoittautui kontrolloivaksi luonnehäiriöiseksi kiusaajaksi. Mie olen päässyt hänestä eroon jo. Elän hyvin onnellista ja tasapainoista elämää nykyään.

Vierailija

Emme olleet naimisissa, mutta ensimmäinen rakkauteni laski kanssani painonvartijoiden pisteitä, tuli suihkuun katsomaan ja totesi minun lihoneen.. Myöhemmin katsottuna kuvista, niin luut paistoi dekolteelta ja vaatteet roikkui päällä. En nähnyt sitä, koska ei kai kukaan rakkaalleen pahaa halua? Onneksi nykyään ei miestä haittaa pieni vatsa tai makkarat vyötäröllä 😊 ei ihmistä pidä tuomita kilojen perusteella ellei ne haittaa terveyttä. Hyvä kun lähdit ❤

Vierailija

Avioliittoni voi huonosti vuosikaudet ja podin huonoa omatuntoa kaikesta. En riittänyt mihinkään. Masennuin ja sain mielialalääkkeet. Olin haluton ja tunsin, että olen ikäloppu 45-vuotiaana. Tissuttelin ja häpesin. Sitten mies löysi uuden ja maailmani romahti. En olisi halunnut avioeroa millään.. Mutta surun keskellä alkoi tapahtua kummia! Mielialalääkkeet jäi, alkoholia ei tehnyt mieli, ahmiminen väheni. Itse asiassa mies teki valtavan palveluksen halutessaan eron. En tiennyt eläväni huonossa avioliitossa, en tajunnut tilannetta yhtään, koska itsetuntoni oli ihan pielessä.

Kun sain välimatkaa, käsitin, että vika ei ollut minussa, eikä miehessäkään. Kaksi liian erilaista koitti rakentaa yhteisen elämän, siitä ei olisi voinut tulla koskaan parempaa. Nyt minulla on mahdollisuus onneen, uskon itseeni enemmän ja nautin.

Vierailija

Julmaa vallankäyttöä. Hienoa, että pääsit eroon miehestäsi, hän ei ollut arvoisesi. Tragedia olisi ollut vieläkin suurempi, jos olisit jäänyt tuohon suhteeseen loppuelämäksesi. Nyt sinulla on mahdollisuus rakentaa sellainen elämä jossa tulet aidosti hyväksytyksi.

Vierailija

Eroa, eroa pian, ettet menetä elämääsi. Hae apua!

Vierailija kirjoitti:
Kun suoraan minunkin avioliitostani, mutta emme ole eronneet, kärsimys jatkuu.

KooTee

Ja naiset saavat kuitenkia vaatia mieheltä samaa..? Kysynpä vain. Mielestäni kumpikin tulisi pitää itsestään huolta omilla ehdoillaan, siinä ei ole mitään väärää.

Hannakaisa

Elin nuorempana samantyyppisessä parisuhteessa. Mies jankkasi että "ethän sä koskaan liho, en kestä katsoa itsensä repsahtamaan päästäneitä naisia". Näin telkkarissa pätkän dokumentista jossa mies silittää hellästi vastasynnyttäneen vaimonsa hiuksia sairaalassa. Tajusin että en tulisi ikinä kelpaamaan miehelleni lihavampana, turvonneena, raskauden muuttamassa vartalossa. Päätin erota ennenkuin muserrun arvostelujen alle.

Kalle90

Hienoa, että mies uskalsi lähteä pois huonosta parisuhteesta! Ihminen on kuitenkin seksuaalinen olento. Ei sellaisen pullapossun kanssa pysty elämään, jos on itse terveydestään huolehtiva.

Juuso64

Päin vastoin, miehellä oli muna, joka kaipasi jotain viehättävää! Tämä paksukaisnainen ei sitä tarjonnut. Kamala nainen, kun söi itsensä palleroksi! Hyi!

Nainen83

Juuso64 kirjoitti:
Päin vastoin, miehellä oli muna, joka kaipasi jotain viehättävää! Tämä paksukaisnainen ei sitä tarjonnut. Kamala nainen, kun söi itsensä palleroksi! Hyi!

Helppo on miehenä huudella,kun ei kykene synnyttään. Kaljaa kyl kitataan naamaan,eikä huomata painonnousua. Lapsellista on verrata miehiä ja naisia keskenään,kuten varmaan tiedät,niin kummallakin on eri rasvaprosentti!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat