Kommentit (6)

jummi

Jos on sellainen varhaiskasvatusjohtaja kuin minun esimieheni oli, niin ei kannata lastentarhanopettajaksi tähdätä. Esimieheni ei hoitanut tehtäviään, antoi parhaat pestit parhaille kavereilleen, mitätöi ja alisti, jätti täysin esim. kehityskeskustelut pitämättä. Ei ollut kiinnostunut lasten asioista. Eli tällainen toiminta ei houkuttele lastentarhanopettajia eikä muita alan työntekijöitä. On se hyvä, että päivähoitoala yksityistyy. Kunnallinen sektori on aikansa elänyt.

Lähihoitaja

Olen koulutukseltani lähihoitaja ja tällaisella pienellä kuihtuvalla paikkakunnalla ei edes hoitoalalla tahdo riittää töitä. Nytkin teen osa-aikaista työtä kun muuta ei ole tarjolla. Useampaan paikkaan olen ilmoittanut, että voin tehdä keikkaa ja vastaus on että pidetään mielessä. Pari paikkaa oli auki ja hakuprosessi käynnissä, mutta ne peruttiin vedoten taloudellisiin syihin. Kyse sentään vakipaikoista.

Vierailija

Hei nimimerkki Lähihoitaja, ajat ovat tosiaan kovat. Onko sinulle tullut mieleen vielä alanvaihtoajatusta? Ehkä omalla ammattiosaamisella voisi löytää muitakin töitä ilman, että joutuisi pitkästi kouluttautumaan?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat