Kommentit (2)

rumilus

Hyvin usein puhutaan siitä, että mies moittii naisensa ulkonäköä, jos hänellä on ylipainoa. Minäkin olin reilusti ylipainoinen, ja aloin omatoimisesti laihduttamaan. Saavutin aika helposti normaalipainon ja omasta mielestä olin ihan hyvän näköinenkin. Mies alkoi moittimaan ja haukkumaan rumaksi yms ja meillä meinasi mennä välit poikki sen takia. Ennen hän kyllä arvosteli sitä, että napostelen kaikkea hyvää ja kun lopetin sen, niin sekään ei ollut oikein. Hän olisi mieluummin nähnyt minut "pullukkana", mutta minua itseäni ahdisti oma peilikuva ja olo, kun kaikki vaatteet ahdisti. En antanut periksi. Haluan pitää hoikat linjani ja jatkan treenaamista ja urheilua ihan samalla tavalla. Pääsen kyllä lenkille yksinkin ja koska "vain seurustelemme" emmekä asu yhdessä, niin minun ei senkään vuoksi tilittää syömisiä tai syömättä jättämisiä. Minulla ei ole mitään syömishäiriötä, vaan syö kyllä ihan riittävästi, enhän muuten jaksaisi liikkuakaan tai olla töissä. Olo on todella hieno ja pystyn kyllä pitämään itsestäni huolta.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hienoa, nimimerkki Rumilus! Olet selvästi viisas ihminen, joka osaa puolustaa omia tarpeitaan ja tietää, miten haluaa elää. Kenelläkään ei todellakaan ole velvollisuutta tilittää toiselle ihmiselle syömisiä tai syömättä jättämisiä. Hyvää jatkoa sinulle ja lämmin halaus!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat