Kommentit (5)

Mamma

Tottahan toki saavat. Ja pojat saavat leikkiä pyssyillä minun puolestani. Tai nukeilla, jos siltä tuntuu. Maku ja persoona kehittyvät ajan mittaan, lapsen ojentaminen näissä asioissa on jonninjoutavaa vanhempien aatteellisuutta.

Pikkuneiti pinkin äiti

Minun tyttäreni eli prinssessana varhaiset vuotensa, ihan omasta tahdostaan. Jopa se kummitädin ulkomailta tuoma ihana prinsessamekko oli jatkuvasti arkisin käytössä ihan kauppareissuillakin.

Nyttemmin pinkkiä ei enää kaapissa näy, mutta tyyli on silti tärkeä. Se oma tyyli, tietyn musiikkigenren  mukainen.

ninna

Jokainen lapsi on erilainen persoona ja mielestäni sitä pitää kunnioittaa. Toki äidille voi olla pettymys jos on odottanut prinsessa-pinkkivaihetta ja tyttö osoittautuukin poikatytöksi joka rakastaa autoja ja lippiksiä. Mielestäni lasta ei kuitenkaan koskaan pidä kasvattaa sen mukaan mitä vanhemmat tahtoo ja odottaa. Pitää hyväksyä lapsi sellaisena kun on ja tutustuttaa eri vaihtoehtoihin myös.

Kahden tytön äiti

Minulla on kaksi tyttöä, joista toinen halusi aina pukeutua pinkkiin ja toinen ei. Ajattelen, että tämäkin on persoona kysymys. Ei voi yleistää koskemaan kaikkia tyttöjä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat