Sivut

Kommentit (19)

Veerailija

No eipäs nyt taas yleistetä. Itse olen ainakin kelvannut vaikka olen ylipainoinen ja jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin ei se mies ole ollut mun arvoiseni. Mielummin yksin kuin miehen kanssa joka ei hyväksy sua omana itsenä. Kun onhan niitä sellaisiakin miehiä jotka painostavat naista pudottamaan painoa, meikkaamaan enemmän jne. Nuo kun on asioita jotka nainen päättää itse, ei se puoliso. Jos ei kelpaa, niin painelkoot sinne missä pippuri kasvaa.

Itse olen 37-vuotias ja olen naimisissa 53-vuotiaan miehen kanssa. Mies on hoikka, liikunnallinen ja parempi kuntoisempi kuin minä. Mä olen kuitenkin kelvannut hänelle kiloineni ja harvoine meikkaamisineen. Eikä mies ole mikään rikas vaan ihan tavallinen duunari. Kyllä meidän rakkaus perustuu aivan muuhun kuin ulkonäköön.

Kyllä kelpaa

Tuo  nyt ei pidä paikkaansa...ainakaan minun kohdallani. Olen noin viiskymppinen parikymmentä ylimääräistä kiloani ylpeästi kantava sinkkunainen, joka sää hätistellä miehiä pois kimpustaan - myös niitä varattuja miehiä, joilla on kotona sellainen nainen, jonka vain väität kelpaavan.

Moni mies on päinvastoin sanonut, että on ihanaa tuntea käsissään pehmeys eikä luisevat luut - ja ei ole ollut merkitystä sillä, onko mies kolme-, neli-, viisi-, vai kuusikymppinen. 

Voisiko nyt olla niin, että ongelmasi on se, ettet ole sinut itsesi kanssa? Se kun tuppaa näkymään päällepäin...ja kaikillehan ei tarvitse kelvata. En minäkään kelpuuta kaikkia miehiä itselleni...

Vierailija

Voin sanoa jotain ihan muuta. Olen yli viisikymppinen, kurvit kohdallaan.

Toki minulla on hyvät geenit ja sana palautetta siitä , että olen huomattavasti nuoremman näköinen kuin ikäni on. Ja vientiä on - ja ihan fiksujen miesten aloitteesta.

MUTTA, olen todella sinut itseni ja kilojeni kanssa. Voin esiintyä miehen edessä ihan saunapuhtaana - ilman "häpeilemistä". Elämänkokemus ja sitä kautta tullut itsevarmuus on miesten mieleen. 

Kun nainen on sinut itsesä kanssa, niin hän on parisuhteessa parhaimillaan . 

TiinuLiinu

Missä niitä hoikkia viimeisen  päälle laitettuja naisia oikein on ?

Itse en näe sellaisia kuin tv:stä.

Laitettu nainen tarkoittaa mielestäni naista jolla on varaa käyttää rahaa ja panostaa omaan ulkonäköönsä.

Ostaa itselleen kauniita, laadukkaita vaatteita, huiveja , kenkiä ja laukkuja.

Käydä kerran kuukaudessa kampaajalla, laittamassa ripset ja kulmat.

Ottaa kestopigmentointi. ostaa piilolasit ja erillaisia silmälasin kehyksiä.

Käydä usein hammaslääkärissä, gynegollogilla ja on aikaa harrastaa.

Mielestäni olet vain 20 v ajan kiinnostunut vääristä miehistä.

Kyllä niitä miehiä on riippuu vain millaisen valitsee.

Haluaako olla vuokraemäntä, äiti vai onko mies niin älykäs että nainen voi kaiken palkkansa laittaa itseensä ja mies maksaa kaiken elämiseen liittyvän.

Itse haluan käydä töissä, jatko opiskella ja en koskaan  halua olla miehestä riippuvainen .Silloin minulla on elämässäni mahdollisuus vaikka mihin.

Naisella pitää olla omat rahat ja omat tulot.

Babette

Mihin nelikymppinen enää miestä tarvitsee? Harvemmin enää siinä iässä perhettä ollaan perustamassa. Olen itse nelikymppinen leski, enkä ole edes ajatellut, että vielä alkaisin uutta miestä etsimään. Ei minulla ainakaan ole aikaa, saati innostusta lähteä uusiin miehiin tutustumaan. Parempi elää itsenäistä elämää.

Arvosta itseäsi nainen

Kyllä kelpaa kirjoitti:
Tuo  nyt ei pidä paikkaansa...ainakaan minun kohdallani. Olen noin viiskymppinen parikymmentä ylimääräistä kiloani ylpeästi kantava sinkkunainen, joka sää hätistellä miehiä pois kimpustaan - myös niitä varattuja miehiä, joilla on kotona sellainen nainen, jonka vain väität kelpaavan.

Moni mies on päinvastoin sanonut, että on ihanaa tuntea käsissään pehmeys eikä luisevat luut - ja ei ole ollut merkitystä sillä, onko mies kolme-, neli-, viisi-, vai kuusikymppinen. 

Voisiko nyt olla niin, että ongelmasi on se, ettet ole sinut itsesi kanssa? Se kun tuppaa näkymään päällepäin...ja kaikillehan ei tarvitse kelvata. En minäkään kelpuuta kaikkia miehiä itselleni...

Miesten suosiosta kilpaileminen, tai sillä vertaileminen, on vihoviimeistä touhua. Arvostakaa naiset itseänne, ette tarvitse miesten hyväksyntää, enää yhtään mihinkään. Se tulee "bonuksena" suhteessa, jos tulee.

Saksalaissuomalainen Espanjassa

2 vuotta sitten 3 1/2 vuoden leskeyden jälkeen löysin netistä uuden ihanan rakkauden, mikä vain syvenee. Olen pehmeä ja hän ihannoi minua juuri sellaisena kuin olen muutamine liikakiloineni.

Köyhyys naisistunut

TiinuLiinu kirjoitti:
Missä niitä hoikkia viimeisen  päälle laitettuja naisia oikein on ?

Itse en näe sellaisia kuin tv:stä.

Laitettu nainen tarkoittaa mielestäni naista jolla on varaa käyttää rahaa ja panostaa omaan ulkonäköönsä.

Ostaa itselleen kauniita, laadukkaita vaatteita, huiveja , kenkiä ja laukkuja.

Käydä kerran kuukaudessa kampaajalla, laittamassa ripset ja kulmat.

Ottaa kestopigmentointi. ostaa piilolasit ja erillaisia silmälasin kehyksiä.

Käydä usein hammaslääkärissä, gynegollogilla ja on aikaa harrastaa.

Mielestäni olet vain 20 v ajan kiinnostunut vääristä miehistä.

Kyllä niitä miehiä on riippuu vain millaisen valitsee.

Haluaako olla vuokraemäntä, äiti vai onko mies niin älykäs että nainen voi kaiken palkkansa laittaa itseensä ja mies maksaa kaiken elämiseen liittyvän.

Itse haluan käydä töissä, jatko opiskella ja en koskaan  halua olla miehestä riippuvainen .Silloin minulla on elämässäni mahdollisuus vaikka mihin.

Naisella pitää olla omat rahat ja omat tulot.

Suomessa on suurtyöttömyys, jos et ole sattunut huomaamaan. Sen lisäksi köyhyys on naisistunut, kertovat tutkijat. Se on helppo esittää elintasovaatimuksia kumppanille, oli sitten nainen, tai mies, jos on itsellä paksu lompakko. Yhä useampi pieni- ja keskituloinen suomalainen, elelee kädestä suuhun. Köyhilläkin on kumppaneita. Tasavertaisessa suhteessa niitä menoja tasataan, suhteessa tuloihin.

Inga-Inkeri

Olen yli viisikymppinen nainen ja minusta ovat kiinnostuneita joko reilusti vanhemmat miehet (65 v. ja ylöspäin) tai sitten 10-20 v. nuoremmat. Kumma juttu kun oman ikäisiä ei tunnu kiinnostavan. No, ikä ei kerro kaikkea ihmisestä. 

Kolmen lapsen äiti

Niinhän se on, itsekin katselen mieluummin hoikkaa naista kuin pulleaa. Miehet ovat visuaalisia olentoja. Itse olen vajaa viisikymppinen normaalivartaloinen ja liikun paljon ja tykkään kivoista vaatteista ja hyvin kelpaan omalle miehelle ja rakastajalle. Mutta en minä miesten takia itseäni hoida. Vaan sen takia että on ihanaa itselle kun jaksaa ja näyttää hyvältä. Se vaatii tässä iässä uhrauksia, on syötävä terveellisesti ja sorruttava herkutteluun vain harvoin. Mutta elämä tuntuu niin ihanalta kun on tyytyväinen itseensä ja sen ne miehetkin yleensä huomaa. Vaikka olisi niitä ylikilojakin niin jos on itse tyytyväinen itseensä niin se näkyy ulospäin ja on varsinainen houkutin miehille.

Sirpale

No haha! En kerennyt edes eropapereita entisestä ukosta jättää, kun uusi otti omakseen. En voisi olla onnellisempi nyt. Olen 175 cm pitkä ja 100 kg painava 5-kymppinen nainen, mutta ei se ole estänyt seuran saantia. Olen sitä mieltä, että luonne ja asenne ratkaisee!!! Kasvata itseäsi, älä ruikuta!

Seitennelonen

Ei ole totta, itsekin oon nelikymppinen ja sain napattua itseäni 10 vuotta nuoremman upean miehen. :) Itsetunto vaikuttaa viehättävyyteen paljon, eli miten kannat itsesi ja oletko sinut oman ulkonäkösi kanssa. Jos pidät itseäsi kauniina, näytät viehättävämmältä uloskin päin.
Onhan se totta, että miehet katsovat ulkonäköä, joten jos olet sinkku, niin toki kannattaa pitää itsestään huolta. Vähän meikkiä kasvoille, iloinen hymy ja värikkäät naiselliset vaatteet päälle, niin eiköhän sinutkin huomata.

Tyttö 35v

Olen 35 ja ylipainoa noin 15kg, eron jouduin ottamaan alkoholistista, pelkäsin että löydänkö enää rakkautta, vaikeaa oli kun ei missään enää tavannut yli 30v miehiä kun he ovat vissiin kotona hoitamassa perheitään, mutta vaan muutamassa kuukaudessa löysin yli kymmenen vuotta nuoremman ja nyt häitä jo kovasti suunnitellaan. Ikäero vähän hirvittää, mutta täytyy vaan luottaa.

nainen_

Kyllä varmasti kelpaa monellekin miehelle ikäisensä nainen, mutta jos naiselle ei kelpaa "vatsakas, kalju" mies, olisi ehkä syytä lyhentää sitä omaa vaatimuslistaa. Tuntuu joskus, että naisilla saattaa olla nykyään liiankin kovat vaatimukset. Kukaan ei ole täydellinen, ei lähestulkoonkaan.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Kiitos monista mielenkiintoisista kommenteista! Kokemuksia tuntuu tässäkin olevan yhtä monta kuin on ihmisiäkin. Lienee niin kuin nimimerkki Vierailija kirjoitti: Kun on sinut itsensä kanssa, on parisuhteessakin parhaimmillaan. Kiloista riippumatta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat