Kommentit (1)

Hirviö

Meillä oli aivan ihana avioliitto, emme tosiaankaan riidelleet oikeastaan mistään ja vaikka meillä oli toisaalta erilaiset kiinnostusten kohteet, olimme molempien mielestä hyvä tiimi. Alusta lähtien suhdettamme varjosti ainoastaan se, että mieheni ex, josta mieheni oli eronnut kaksi vuotta ennen tapaamistamme, alkoi myrkyttää heidän yhteisen teini-ikäisen tyttären mieltä puhumalla minusta pahaa. Tai en vieläkään tiedä oliko tyttären inho minua kohtaan pelkästään äitinsä syytä vai oliko tytär muutenkin mustasukkainen isästään. En päässyt tyttären kanssa ikinä kovin läheisiin väleihin, mutta tulimme kuitenkin toimeen. Kunnes viime vuonna, reilu 11 vuotta sen jälkeen kun olimme mieheni kanssa tutustuneet, ex-vaimo sepitti minusta valheen, johon tytär, nyt jo 26-vuotias, lähti mukaan. Vaikka kuinka yritin saada tytärtä selvittämään asiaa, hän pakoili minua ja lopulta katkaisi välit ja uhkasi poliisilla. Muutin tänä keväänä pois mieheni ja minun yhteisestä kodista, koska en kyennyt elämään tuollaisten ihmisten vaikutuspiirissä enkä myöskään kokenut saavani mieheltäni tukea asiassa, jossa minut on heitetty keskellä valhetta, enkä pysty tekemään asialle mitään. Olen mielettömän surullinen, että kaksi ihmistä ovat oikeastaan kaikki nämä vuodet pitäneet mieheni ja minun avioliittoa leikkikenttänään ja mies on tämän kaiken sallinut. Kaiken kokemani jälkeen meidän aikaisemmin mielestäni niin ihanasta liitosta ei jäänyt yhtään kaunista muistoa. Nyt käyn terapiassa eheytyäkseni kaikesta kokemastani ja yritän ymmärtää, miksi joku ihminen on niin ilkeä, että haluaa aiheuttaa toiselle näin paljon pahaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat