« Takaisin keskustelujen etusivulle
Yleinen keskustelu
Viesti
Vierailija - 18.4.2011 15:20 (1/3)
Nettisuhteet syvältä
Kirjauduin nettipalstalle. Se oli ensimmäinen kertani. Yli kaksisataa vierailijaa päivässä. Useita yhteydenottoja. Yksi oli kiinnostava. Viestiteltiin ja vaihdettiin numeroita, tavattiin. Oli miellyttävä mies, minun makuuni täysin. Tapailtiin kuukausi ja rakastuin. Sitten minulle selvisi, että mies on edelleen netissä ja on tapaillut siellä muitakin naisia. Vältteli aihetta ja syytti perheasioita, kun ei tapaamisten väliaikoina soitellut tai viestitellyt. Hän oli aikuisen tytön yksinhuoltaja. Puhelinnumero oli nettinaisille eri kuin tiedustelusta saamani. Eipä vastaillut kumpaankaan välillä. Toinen mies kysyi tämän miehen nimeä, kun itse hakee naisia netistä. On kuulema tosi helppoa saada seuraa sieltä. Tämä nainen on käynyt kaikki nettimiehet lävitse lähiseudulta, joten voisi kertoa minulle miehestä. En lähde sellaiseen. Nuolen haavani ja uskon ettei kaikilla ole yhtä huono tuuri. Uskon kuitenkin vielä tunteisiin. Tämä mies sanoi, ettei tunne ylä-eikä ala tunteita. Naureskeli miehille jotka roikkuu vuosia siellä. Mitä itse tekee, jos tietää tosten roikkumiset siellä? -Olinpä tyhmä-
Vastaukset
Vierailija - 23.4.2011 17:27
(2/3)
Nettisuhteet syvältä
Tyylihän on se, että uudet tulokkaat bongataan heti. Toiset ovat roikkuneet siellä kauan, eikä haluakaan lähteä pois, koska tämä on tämän päivän helppo tapa saada seuraa. Toiset sanoo suoraan, etteivät ala mihinkään kirjeenvaihtoon, vaan rohkeasti tapaamiseen. Miehillä on useita vakituisia seuralaisia ja lisäksi haetaan uusia romantiikan nälkäisiä naisia. Eikä tämä ole pelkästään miesten juttu. Kyllä naisetkin ovat alkaneet hakea seksiseuraa netistä. Eikä siinä ole mitään pahaa, sillä jos on vapaa ja rehellinen, eikä varattu, kuten usein ikävä kyllä nämä ovat, niin siitä vaan. Aikuisten leikkiä, nykymeininkiä. Jokainen kantaa itse vastuun teoistaan. -tyhmä täälläkin-
Vierailija - 23.4.2011 21:53
(3/3)
Löysin rakkaani netistä
Lohdutuksen sana niille, jotka nettitreffeille kuitenkin uskaltavat.Tapasin nykyisen avomieheni noin 1.5 vuotta sitten match.comissa, missä olin ollut noin vuoden verran ennen kuin kolahti. Sen vuoden aikana kävin harvakseltaan ja hyvin harkitusti treffeillä, jos jonkun kanssa kirjoitellessa ja puhelimessa keskustellessa tuntui todella synkkaavan. Kaikki tapaamani miehet olivat mukavia, fiksuja, hauskan näköisiäkin, erinomaista seuraa kaikenkaikkiaan. Seksiä en netistä hakenut, ja muutenkin kriteerini olivat korkealla. Kun tietää mitä haluaa, eikä lannistu pienistä, ei ota itseensä, jos joku ei nyt juuri minunlaisestani pidäkään, ottaa tapaamiset kevyen vakavasti tyyliin "on aina mukava tavata uusi kiinnostava ihminen", ei oikein voi pettyäkään.
Itselleni on jäänyt tuosta deittivuodesta pari-kolma todella mukavaa miespuolista ystävää, joiden kanssa vaihdamme kuulumisia aika ajoin.
Rakastan miestäni, enkä mitenkään maailmassa olisi voinut häneen ilman nettiä törmätä, asuimmehan eri puolilla Suomea. Nettideittailu on nykyajan mahdollisuus, joka järkevästi käytettynä on oiva lisä parisuhdetta toivoville sinkuille.
Maisa