« Takaisin keskustelujen etusivulle
Yleinen keskustelu
Viesti
Vierailija - 15.5.2011 0:48 (1/4)
nimellisesti naimisissa
Olen ollut vuosia nimellisessä liitossa.Te, jotka olette samassa tilanteessa osaatteko sanoa mikä saa meidät pysymään liitoissamme? Tottumus,lupaus, lapset, raha,ympäristön paineet,pelko muutoksesta vai mikä? Itse pohdin, mitä pitäisi tehdä ? A.... Tampereen seudulta, sain sinulta postia viime elokuussa, olisitko vielä valmis pohtimaan syitä mikä pitää meidät suhteissamme ? Yksinäisyys on vaivana myös tälläisessä liitossa.
Vastaukset
Vierailija - 7.6.2011 23:22
(2/4)
Nimellisesti naimisisssa myös
Mieheni juo lähes joka päivä. Kuukaudessa on täysin selviä päiviä n. 2-3. Riitelemme päivittäin. Poikamme, joka nyt on 18, on kärsinyt monta vuotta riitelystämme. Miksi en lähde? Syy on raha. Mies ei suostu talon myyntiin. Maksan lainaa joka kuukausi niin paljon, etten pysty lähteä asumaan vuokralle. Olen tosi onneton. Olen käynyt ammattiauttajien puheilla. Mieheni ei tule pyytämälläkään mukaan. Loppuelämä kai menee kuihtuessa suruun.
Vierailija - 8.6.2011 22:05
(3/4)
mietipä asiaa tarkemmin
Älä menetä elämääsi ja pilaa poikanne elämää. Lähde liitosta, jollei miehesi todellakaan halua nähdä vaivaa tilanteen selvittämiseksi ja parantamiseksi. Avioeron omaisuudenjaossa miehesi on joko suostuttava talonne myyntiin tai maksettava sinulle osuutesi sen arvosta.
- Ei raha ole suomalaisessa yhteiskunnassa eläville koskaan todellinen tai ainakaan ainoa todellinen syy elää täysyin epätyydyttävässä suhteessa.
Vierailija - 8.6.2011 22:43
(4/4)
naimisissa nimellisesti myös
Olen raha-asioissa kysellyt apua pankistamme , myös pankin lakimieheltä. Sain niin ympäri pyöreitä vastauksia, etten tiedä miten kannattaisi toimia. Täytyy varmaan varata uusi aika ja laatia kysymykset tarkkaan paperille, että saisin kunnolliset vastaukset. Ahdistaa tää tilnne kovasti. Nyt varsinkin , kun olemme molemmat lomalla.