Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Ihmisten kesken

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

KK:n toimitus - 26.1.2012 13:12  (1/3)

Miesnäkökulmaa

Tarinani on yleinen. Olimme nuoria ja meillä oli pienet lapset. Puolisollani oli paljon menoja, kursseja, kokouksia ja muita. Eräältä kurssilta tuli ”kurssitauti”. Jouduimme molemmat lääkekuurille.

Vuodet kuluivat ja lapset varttuivat. Ystäväni olivat kertoneet puolisoni sivusuhteista. Niitä on riittänyt. Kun lapset lensivät omaan elämäänsä ja me jäimme kahden, putosin syvään pimeään. Nyt olen jotenkin toipunut. Yritän pysyä pystyssä ja iloita lastenlapsista.

Minä olen mies. Haluan kertoa tällä, että kyllä naisetkin pettävät.

Nimimerkki Olenko ollut liian kiltti?

Vastaukset

Vierailija - 29.1.2012 16:15  (2/3)

Nostan sunulle hattua

Meitä on joka lähtöön, niin miehiä kuin naisiakin. En osaa sanoa, oletko ollut liian kiltti... Olet ainakin ollut (ilmeisesti) uskollinen. Uskollinen ainakin sille, että pidit kodin lapsillesi, sikäli kuin se sinusta riippui. Olisit myös voinut ottaa eron. Se ainakin, että pidit osltasi kotia koossa, on kunnioitettavaa tänä aikana, kun koti lapsen ympäriltä hajoaa niin helposti. Jos olisin paikallasi, haluaisin käydä puolisoni kanssa perustavaa laatua olevan keskustelun ja "pesänpuhdistuksen".Ilman sitä en oletettavasti voisi jatkaa tasapainoisena elämääni. Mitähän donhuanismia vaimosi onkaan mahtanut potea/potee? Syynsä varmaan tuollaisenkin käyttäytymisen takana.

Vierailija - 2.2.2012 10:56  (3/3)

menevälle vaimolleni

elelen juuri tällä hetkellä ns kodin hengettärenä.yhteistä taivalta jo kaksikymmentä vuotta.rakastan kahta lastamme yli kaiken ja ilman heitä en jaksaisi mitenkään.vaimo on korkeammin kouluttautunut ja sitä mukaa mukana melkoisen monenlaisessa toiminnassa.minut hän huomaa ehkä silloin kun olen jo täysin uuvuksissa.ulkopuolisten silmissä hän on erittäin ahkera ja tunnollinen ns ihanne äiti ja vaimo.olen myös mies joka on liian kiltti siivoan,hoidan lapsia,teen ruokaa,rakensin talon,tein omalta osaltani kaksi ihanaa lasta.kaiken pitäisi olla siis hyvin mutta kun kaipaan sitä vaimoani johon joskus rakastuin.olen alannut vihaamaan häntä ja hänen palavereitaan,kokouksiaan,sekä kaiken maailman kissanristiäisiä. mitä minulle jäi käteen meni sekä henkinen että fyysinen terveys.en näe enää mitään muuta mahdollisuutta kuin erota.huolestuttaa kuitenkin kun yleensä lapset menee äidille etenkin kun ansioni ovat vähän niin ja näin.nimimerkki nössö

» Ihmisten kesken

Uusi käyttäjä?   Rekisteröidy

Ongelmia kirjautumisessa?

Tänä vuonna paastoan

Tulokset | Aiemmin kysytyt