« Takaisin keskustelujen etusivulle
Ihmisten kesken
Viesti
kk_hallinta - 22.11.2006 15:10 (1/2)
Palaako luottamus?
Haluaisin kuulla teiltä, jotka olette kokeneet liitossanne uskottomuuskriisin, palaako luottamus puolisoiden välille kaiken jälkeen? Jos, niin miten olette päässeet asian yli ja mitkä tekijät ovat vaikuttaneet, että suhteenne on tullut kuntoon? Vai tuliko suhde kuntoon?
Jouduin sairaalaan, ja sairaalassaoloaikana tapahtui uskottomuus, joka pahoitti mieleni syvästi. Kolmas osapuolikin oli minulle tuttu ihminen. Salaista yhteydenpitoa oli kuulemma ollut jo aikaisemmin.
Anteeksi olen voinut antaa, mutta tuntuu, etten unohda. Olen yrittänyt kaikkeni, että unohtaisin. Silti joissakin tilanteissa asia tulee mieleen ja taas olen syvällä murheen alhossa. Luottamus itseen, puolisoon ja avioliittoon meni säpäleiksi. Aikaisemmin luotin puolisooni täysin, enkä ollut mustasukkainen. Nyt tunteet riepovat välillä vieläkin. Miten tästä eteenpäin? Miten saada luottamus takaisin?
Usein sanotaan, etteivät omat jutut haittaa, eihän puolison tarvitse tietää niistä. Mutta sen vaistoaa. Minäkin ihmettelin, kun puoliso ei voinut tulla minua katsomaan, yhtäkkiä oli tullut esteitä. Jos naisen ja miehen välinen ystävyys on rehellistä, sitä ei tarvitse salata puolisolta. Kuinka onnellista olisikaan, jos sen saman tunnelatauksen voisi antaa omalle puolisolle, eikä jollekin kolmannelle osapuolelle.
Harmittaa, että yksi tapahtuma pilaa niin monen elämän. Varmaankin moni jättäisi tekoset tekemättä, jos arvaisi edes puoliksi etukäteen, mitä tuhoa teko aiheuttaa.
Surusilmä
Vastaukset
4164499 - 11.1.2008 20:26
(2/2)
HEI .HALUSIN VASTATA SINUN KIRJOITUKSEEN KUN OLEN ITSE KOKENUT SAMANLAISEN TARINAN ,VAIKKA ASIASTA ON JO KOHTA 4VUOTTA EN OLE PÄÄSSY ASIAN KANA SINUKSI VIELÄKÄÄN TUSKIN PÄÄSEN IKINÄ.TAPA JOLLA PUOLISONI PETTI JÄTTI SUUREN ARVEN MINUN SYDÄMMEEN.SE TUSKA JOKA REPI MINUA OLI JOTAIN KAUHEAA,KUIN KOKO ELÄMÄ OIS MENNY SEKAISIN .JOUDUIN TÖISTÄ SAIRASLOMALLE JÄRKYTYS OLI NIIN VALTAVA.OLIN LUOTTANU PUOLISOONI KUIN VUOREEN.JA TAPA JOLLA TEKO PALJASTU ,OLI JOTAIN JOTA EN IKINÄ SOISI KENELLEKÄÄN .VIELÄKIN NÄEN PAINAJAIS UNIA SIITÄ TAPAUKSESTA ,TURRUTIN ITSEÄNI ALKOHOLILLA 4PÄIVÄÄ KÄVIN TERAPIAT ÄPI ITKIN VARMASTI 2VIIKKOA ,PUOLIVUOTTA ELIN KUIN SUMUSSA .MINÄ TOIVON ETTÄ JAKSAT MEIDÄN AVIOLIITTO ON PYSTYSSÄ KYLLÄ VIELÄ ,MUT UNOHTAA EN AINAKAAN VIELÄ VOI EN OSAA SANOA PYSTYNKÖ KOSKAAN .TAPA MITEN SE TEHDÄÄN VARMASTI JOTAIN KERTOO TOIVON SINULLE KAIKKEA HYVÄÄ KAIKESTA HUOLIMATTA . :