« Takaisin keskustelujen etusivulle
Ihmisten kesken
Viesti
KK:n toimitus - 28.10.2010 12:55 (1/2)
En voi luottaa mieheen, joka petti
Onnistuuko yhteiselämä pettämisen jälkeen?
Itse olen jo kolme vuotta yrittänyt päästä eroon ahdituksesta ja hylätyksi tulemisen tunteesta, minkä puolisoni petos ja avioero toivat tullessaan.
28 vuotta kestäneen avioliiton romahdus oli minulle katastrofi. Välillä on parempia aikoja, mutta koskaan en varmasti pysty enää luottamaan toiseen ihmiseen täysin. Jos toinen on pettänyt luottamuksen pahasti, ei se niin vain onnistu.
Olen tapaillut ex-puolisoani. On juteltu ja vietetty aikaa yhdessä. Mutta jokin sellainen on rikki, mitä ei voi korjata enää koskaan. Olen surullinen, koska mies katuu tekoaan ja olisi valmis aloittamaan uudestaan. Mutta minä en enää uskalla luottaa täysin. Aina se tulee eteen, jos on eri mieltä jostain.
Nyt olen päättänyt, että en yritä enää. Se päätös tuo rauhan. Olen ottanut opikseni niin, etten enää stressaa asialla itseäni ja opettelen joka päivä ajattelemaan kaikesta myönteisesti. Ei elämä tähän lopu!
Surullinen siipirikko
Vastaukset
Vierailija - 4.1.2011 13:45
(2/2)
PETTÄMINEN
Niimpä,,, tuo on ikuinen kysymys. Jollakin se saattaisi onnistuakin mutta ei tuollainen asia poistu koskaan mielestä. Itse en usko että liitto voisi palautua ennalleen. Ihmettelen vaan joskus miksi me ihmiset olemme niin julmia toisia kohtaan?
Toivon sinulle hyvää jatkoa elämään ja ajttelu nyt itseäsi ja sitä että pääset rauhaan asian kanssa.