Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Ihmisten kesken

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

KK:n toimitus - 28.10.2010 13:18  (1/2)

Miksi mieheni kaverit ovat kauheita?

Olen aviossa ihanan miehen kanssa. Puhumme paljon, teemme yhdessä kotityöt ja toki suon hänelle omaa aikaa. Hän lueskelee ja ratkoo kryptoja. Lapsenikin pitävät hänestä.

Mutta nämä mieheni niin sanotut kaverit! Minua jopa oksettaa parin kaverin seura, varsinkin jos ovat kännissä. Miksi ihmeessä heidän pitää olla heti minun kimpussani, kun mieheni silmä välttää? Vaikka sanon kerta toisensa jälkeen ei, niin yltyvät vain.

Miksi mieheni ei löydä oikeita ihmisiä kaverikseen? Olen kertonut asiasta miehelleni ja sanonut, miltä minusta tuntuu. Hän on yrittänyt puhua kavereilleen, mutta on kuin seinille puhuisi.

Yksi kavereista yrittää myös jatkuvasti vetää miestäni toisen naisen luo. Mieheni karkaa sieltä aina kotiin minun luokseni. Yksi taas yrittää saada mieheni epäilemään asiointireissujani kaupungilla. Palaan aina suoraan kotiin ja vietän illat kotona, mutta kuitenkin he yrittävät kylvää epäluuloja mieheni mieleen. Miksi nämä kaverit eivät voi kunnioittaa toisen avioliittoa, vaan väkisin yrittävät aiheuttaa välirikon?

Mitä voin tehdä, että tällaiset ”kaverit” jättäisivät meidät rauhaan?

Nimimerkki Tuskastunut vaimo

Vastaukset

Vierailija - 10.11.2010 20:39  (2/2)

Kavereita vain, ei ystäviä, katkaiskaa välit

Ovatko nämä kaverit miehellesi tärkeitä? Ei ystävät käyttäydy tuolla tavoin. Jos miehesi ei ole samanlainen öykkäri ja kieroilija kuin ystävänsä, hän ei ole tällaisten kanssa tekemisissä. Vähintä mitä miehesi kuuluu tehdä, on se, että ilmoittaa näille kieroilijoille, että jättävät sinut ja teidän suhteenne rauhaan, jos todella ovat ystäviänne. Ja jos ei käytös muutu, välit poikki.

» Ihmisten kesken

Uusi käyttäjä?   Rekisteröidy

Ongelmia kirjautumisessa?

Kuinka paljon sukulaislapsen ylioppilaslahja saa maksaa?

Tulokset | Aiemmin kysytyt