Tuorepastan ehdoton plussa on sen käsittämätön nopeus ja maukkaus, näin ollen se sopiikin hetkiin kun palaat viikonloppureissusta juuri pari tuntia ennen jumpan alkamista eikä edellisen illan (tai siis kahden) herkuttelulla ehkä vedetä koko jumppaa loppuun.
Tämä oma pikaratkaisuni syntyy vain muutamasta aineksesta ja auringonpaisteesta.

Tarvitset

tuoreravioleja
parmesaania
pinjansiemeniä
suolaa
oliiviöljyä

Keitä raviolit. Voit ostaa mitä makua tahansa, minä suosin yleensä jotain juusto- ja pinaattitäytettyjä. Onhan ne hyviä! Laita pasta keittymään reilusti suolattuun veteen. Pastaveden tulee olla suolaista kuin Välimeri, näin sanovat pastagurut. Paahda pinjansiemeniä pastaveden kuumetessa, sehän onnistuu parhaiten kaatamalla siemenet kuivalle pannulle ja heiluttelemalla hieman. Älä polta pinjansiemeniä, niistä häviää sekä maku että tuoksu kun palavat. ;)
Siirrä kolme minuuttia keittyneet pastat lautaselle, heitä pinjansiemenet perään ja raasta päälle parmesaania. Oliiviöljy, mustapippuri ja tarvittaessa suolakiteet (koska siinä pastavedessä ei yleensä ole ikinä riittävästi suolaa) täydentävät herkun.

Syö pasta ja ota päiväunet ennen jumppaa. Jumpassa sitten ihmettele miksi koko viikonlopun kestänyt herkuttelu ei tee jumppaamisesta yhtään helpompaa. Vatsalihasosuuteen päästessäsi pelkää ensin meneväsi tajuttomaksi ja sen jälkeen pelkää ettet menekään.
Muista kuitenkin, että myös syömiseen parhaiten sopivat vatsalihakset ovat mitä mainioin kumppani.

 

Hymyä maanantaihin ystävät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seuraa 

Ote elämän kevyeltä laidalta: musiikkia, ruokaa, kirjoja. Ja kuohuviiniä ja suklaata. Tietenkin.

Hae blogista

Blogiarkisto

2018
2017
2016
2015

Kategoriat