Koska viime syksyinen Heidi Klumin Lidlille suunnittelema vaatemallisto oli yllättävän kiva (ostin silloin pantterikuosisen trenssin), oli pakko käydä uteliaana ihmisenä tänä aamuna vilkaisemassa samojen tekijöiden Let's Denim -mallisto. Nimestäkin voinee päätellä, että mallisto liittyy farkkuihin. Minua eivät pöksyt kiinnostaneet, mutta sen sijaan olin kuvaston perusteella bongannut vaalean farkkutakin (19,99) collegehihoilla ja -hupulla. Hinnasta lähti vielä 10% pois Lidlin korttikamppiksen myötä.

Miltä takki sitten näyttää tavallisen naisen yllä:

Tykästyin takkiin heti ensisilmäyksellä todella paljon. Olin ihan varautunut siihen, että kuvaston kuvat eivät pidä paikkaansa ja väri tai materiaali on kauhea pettymys. Mutta ei, takki oli livenä vielä hienompi. Se on suhteellisen ysäriä tyylin puolesta, mutta toisaalta farkku ja kollari on klassikkomatskua. En ole Venice Beachin skeittari, mutta tämän takin kanssa tuli heti ikävä kesää! Ja myös sitä Venice Beachia...

Tässähän joutuu toteamaan, että ei auta ollenkaan ylenkatsoa markettimuotia. Voisin hyvin kuvitella, että tulevaisuudessa marketit panostavat entistä enemmän vaate- ja kenkäpuoleen. Stereotypinen mielikuvani markettivaatteista on vielä aika sitkeässä - vanhanaikaista muodotonta trikoorättiä. Mutta olen aina valmis kääntämään takkia jos mielikuva vääräksi todistetaan.

Ps. Ilta-Sanomien sivulta löytyy samaisen malliston farkuista video, jossa tavalliset naiset testaavat farkkuja

Kommentit (3)

Halina

Yllättävän kivannäköinen vaate! En ole ostanut lidlistä oikein mitään (paitsi jotain ruokaa joskus pari vuotta sitten). Eikä oikein tule ensimmäisenä mieleen ostaa sieltä vaatteitakaan :D jotenkin miellän lidlin vielä enemmän samaan ryhmään kuin tokmannit, tarjoustalot jne. enkä vaan itse pysty ostamaan niistä muuta kun siivoustarvikkeita tms. Pitäisi ehkä itsekin yrittää päästä negatiivisista mielikuvista eroon :D

Vierailija

Hih, taitaa olla ,ettet ole käynyt kyseisissä kaupoissa aikoihin kun ei noita Tarjoustalojakaan ole enää ollut vuosiin. Tokmannin valikoima on viime aikoina muuttunut minusta tosi paljon parempaan suuntaan. Tokmannin omien brändien vaatteet näyttävät minusta tosi raikkailta ja ajanmukaisilta ja hinnat ovat laatuun nähden varsin hyvin synkassa. Ainoa ongelma on mitoitus. Usein S on pienin saatavilla oleva koko ja se tahtoo olla suuri. Olen ostanut Tokmannilta viime aikoina myös useampia merkkiurheilu- ja ulkoiluvaatteita, esim. Adidas, Nike, David, Didriksson jne ja selkeästi edullisemmin kuin urheilukaupoista vastaavat. Minä ainakin katsastan tekstiiliosaston aina ennen kempparipuolelle kurvaamista ja usein ilahdun näkemästäni.

Vierailija

Minua aina ihmetyttää, miksi markettivaatteita (Citymarket, Prisma, Tokmanni...) pidetään rumina ja halpoina. No ulkonäön puolesta makuja on monia, mutta hinta ei ole mielipideasia. Paljon halvemmalla saa ostettua vaatteita ketjuvaateliikkeistä kuten H&M ja GinaTricot. Marketeista en välillä raaski ostaa, kun tiedän saavani muualta edullisemmin. Lisäksi marketeissa on usein ihan "oikeita merkkivaatteitakin". 

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

Nelliinan vaatehuone -blogista tuttu Niina Tapojärvi on kenkäfriikki, lukutoukka ja innokas puutarhanhoitaja Pätsiniemestä. 1941 rakennetussa hirsitalossa asuvat hänen kanssaan aviomies, kolmevuotias tytär ja vanha kissa. Blogiin eksyy aiheita remontista, puutarhasta, käsitöistä, kokkauksesta sekä tietysti reissuja, tyyliä ja kauneutta. Niina uskoo, että punainen huulipuna pelastaa huonoimmankin hiuspäivän.

Kiinnostaako sinua kaupallinen yhteistyö tämän blogin kanssa? Ota yhteys Sanoma Lifestylen mediamyyntiin! Bloggaajaan saat yhteyden tästä.

Seuraa blogia tästä.

Hae blogista

Blogiarkisto

2018
Syyskuu
2017
Joulukuu
Lokakuu
Syyskuu
Elokuu
Heinäkuu
Kesäkuu
Toukokuu
Huhtikuu
Maaliskuu
Helmikuu
Tammikuu
2016
Joulukuu
Marraskuu
Lokakuu
Elokuu
Heinäkuu
Kesäkuu
Huhtikuu
Maaliskuu
2015
2014
Joulukuu
Toukokuu
2013
2012
2011
2010

Kategoriat