Kirjoitukset avainsanalla kirosana asiakaspalvelu

Yes. Tuo sana tulee usein kuultua asiakaspalvelutilanteessa. Yes. En tiedä, mutta itseäni ärsyttää tuo sanan toistaminen aivan älyttömästi. Yes. Kassahenkilöt ruokakaupassa pitävät tästä sanasta paljon. Yes. Jos sanon, että maksan käteisellä, vastaus on: YES! Kun tein uutta kotivakuutusta, kuulin 10 minuutin aikana sanan yes ainakin 20 kertaa. Neuvottelija toisti sanan joka hemmetin lauseen perään. "Olen nyt lisännyt omavastuun vakuutukseenne. (Sitten pieni tauko). YES! Tämä vakuutus on voimassa 1.7. alkaen. (Tauko). YES! Vakuutuksenne on nyt kunnossa. (Tauko). YES!". Tätä jatkui koko puhelun ajan. Yes.

Vaadin, että tuo sana kielletään täysin. Yes. Esimiehet hyvät, laittakaa kahvihuoneen seinään paperi, missä lukee "YES!", ja päälle iso ruksi. Yes. Yes-sana tulee luokitella kirosanaksi. es. Sitä ei saa käyttää sen enempää kuin esimerkiksi sitä V-alkuista kirosanaa. Yes. Olen päättänytkin, että annan tästä lähtien aina palautetta, kun kuulen jonkun asiakaspalveluhenkilön tätä sanaa käyttävän. Yes.

Kiitos ja anteeksi. Yes.

SK

 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seuraa 

Kahden poismuuttaneen nuoren äiti, erään miehen naisystävä. Oman äitini sanoja lainatakseni: "Sarin elämästä tulee väkisinkin mieleen sana tuulitunneli." Paljon on sattunut ja tapahtunut, hyvässä ja pahassa. 

Kirjoittelen elävästä elämästä, ilman punaista lankaa, asioista suoraan niiden oikeilla nimillä.

 

Blogiarkisto

Kategoriat