Viisi ilkeää tyyppiä, joihin todennäköisesti törmäät - ja lauseet, joilla selviät heistä

Ikävä ihminen sanoo pahasti. Keksit nokkelan vastauksen, mutta kaksi tuntia liian myöhään. Tuntuuko tutulta? Näillä viidellä vinkillä pärjäät paremmin.Lue koko juttu

Viisi ilkeää tyyppiä, joihin todennäköisesti törmäät - ja lauseet, joilla selviät heistä

Kommentit (2)

Asia

Ei asiakaspalvelijalle tarvitse alkaa nälvimään siksi jos itse on unohtanut täyttää jotain tai tuoda jonkin liitteen? Ei se asiakaspalvelija voi liitteeksi muuttua, lisäksi moni muu joutusi jonottaa pidempään tämän yhden ilkeän asiakkaan takia jos hänet pitäisi päästää unohtaneensa asian takia jonon ohi? Toivottavasti kukaan ei ota tästä ohjeesta vaariin.

  • ylös 43
  • alas 8

Hei nimimerkki Asia, olet kyllä oikeassa: liitteen puuttuminen ei tietenkään ole asiakaspalvelijan vika. Tekstissä puhuttiin "vahingoniloisesta" asiakaspalvelijasta, mutta heihin kyllä harvemmin törmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat