Totti Karpela: Puhejudo rauhoittaa raivon

Lukittu

Tiuskivan puolison, räjähtelevän teinin tai kiukuttelevan taaperon voi taltuttaa puhumalla. Se ei satu vaan parantaa, uskoo mielenrauhoittaja Totti Karpela.Lue koko juttu

Totti Karpela: Puhejudo rauhoittaa raivon

Kommentit (1)

Lehtiversiossa Totti Karpela vastaa kysymykseen "Milloin olit itse hankala asiakas"  ... halusin ostaa vain (iltapäivälehden) liitteen, mutta myyjä sanoi, että minun on ostettava molemmat". Karpela moittii myyjää joustamattomaksi, palvelua huonoksi ja puutteelliseksi. " Myyjä ei pystynyt asettumaan asemaani." Miksi hänen olisi pitänyt? Myyjällä on ohjeet, kuinka tuotteet myydään. Jos asiakas vaatii itselleen erikoisjäjestelyä, vaikka näinkin pienessä asiassa, ei ole huonoa asiakaspalvelua, jos myyjä sanoo, että valitettavasti näin ei voida tehdä.Karpela sanoo, että hän olisi ollut valmis maksamaan koko paketista. No mikä on ongelma. Hän olisi voinut ostaa koko paketin ja heittää lehden lähimpään roskikseen tai vaikka jättää tiskille ja pyytää myyjää viemään sen roskiin, jos hänelle oli tärkeää ilmaista, ettei lue iltapäivälehtiä. Myyjän moittiminen julkisesti oli turhaa. En ole asiakaspalvelutyössä, mutta olen huomannut, että tärkeilevät asiakkaat tekevät monen asiakaspalvelijan työstä ajoittain raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat