Keppihevonen

Keppihevonen

Keppihevosella on hienot riimut ja näyttävä harja!

Tulosta kaavat ja katso ohjeet, joilla ompelet hienon keppihevosen. Sitten vain ratsastamaan!Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (57)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Susethe
AllxD

uskaltaako noi kaavat tulostaa?   ootteko te tulostanut?

Mä tulostin sen, ihan hyvin toimii. Jos sulla ei toimi Adobe Flash, nii sit voi tulla ongelmia.

Vierailija: Susethe

Mä tulostin sen, ihan hyvin toimii. Jos sulla ei toimi Adobe Flash, nii sit voi tulla ongelmia.

Ei vaadi Adobe Flashia. Riittää kun on joku on joku ohjelma jolla voi lukea pdf-tiedostoja.

Ihana, tehään kamun kaa tollane kepparileiril <3 Tulostettii jo kaavat ja hyvät tuli ja oikeen kokosena :) selityst ei viel oikeen älytty, mut kai sit vähä myöhemmi, ku ollaa oikee tarkkaa luettu ..

Kaavat tulostu sillee paloin mut leikkelin ja teippasin yhtee. Kankaasta jo leikattu tarvittavat palat, eikun ompelemaan! (: En älynnyt ohjeita kunnolla mutta onneksi olen ennenkin keppareita tehnyt niin osaan itsekkin:) kaavat olivat hyvät!

Onkos kellää käyny mielessä omien kaavojen myynti? Mulla on muutama oma tekele jo varastossa ja tutut pyytävät usein niitä. Oon tietenkin ihan ilmatteeks niitä jaellu niille, mutta kävi mielessä jos niitä alkais myymään? Esim täällä http://www.ompelijanmaailma.fi/verkkokauppa/ myydään ilmeisesti, ja mietin jos voi omillakin tehdä vähän rahaa ;D Niitä vois esim tulostella ja myydä kirppareilla tai torilla. Tai sitten netissä digitaalisesti? Vai onko siinä paljonkaan järkeä, jos niistä ei voisi kummiskaan paljoa pyytää. Paljos olisitte valmiita mokomista maksamaan suunnillen? Mulla kun ei mitään hajua. Jos painattais esim täällä http://print24.com/fi-fi/ niin ihan ok hinnalla sais, tai sitten vois ihan suosiolla tulostaa ite kotona. Mitä ootte mieltä?

Vierailija: Jansku

tosi hieno tuo,ajattelin itte tehä kirjavan:) kaavat tulostu hyvin,ja oikeen kokosina.Tekstin ymmärsi ihan hyvin?

Itse en tajunnut mihin se keskikappale laitetaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat