Tee itse kynttilöitä

Lukittu
Omilla muoteilla syntyy uniikkeja kynttilöitä.

Kynttiläillat ovat alkaneet! Tässä ohjeet, joiden avulla voit askarrella vanhoista kynttilänjämistä suloisia tuikkuja.Lue koko juttu

Tee itse kynttilöitä

Kommentit (3)

mulla nousee aina karvat pystyyn, kun luen jotain näin typerää ja idioottimaista

"Tarvitset kuumaa kestäviä muotteja (esimerkiksi kuppeja tai hillopurkkeja"

lasipurkkeja ei ole tarkoitettu kynttilöiden alustaksi ja missään nimessä niitä ei saa käyttää.

Muutamakin paha vaihtoehto voi tapahtua :

steariini voi syttyä palamaan ja tulee iso roihu

pienempi, mutta voi myös aiheuttaa pahaa vahinkoa, lasipurkki voi kuumentua liikaa ja räjähtää tuhansiksi pisaroiksi ympärille. En ole kokeillut, mutta miljoonat kuumat lasinsirpaleet eivät minua houkuttele, tuskin kukaan tykkäisi, jos oma lapsi saisi tälläisestä osuman.

Joten järkeä päähän näihin ohjeisiin, kiitos !

ps jos et mua usko, kannattaa kysyä asia vasta palolaitokselta tai ihan vaikka miltä tahansa lastenruokafirmalta, jonka ruokia saa lasipurkissa.

Olen ykkösen kanssa aivan samaa mieltä! Kynttilöiden valmistukseen on olemassa omat silikonimuotit, siis kakkumuotit eivät käy. 

• ylös 12
  • alas 21
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lasiastioista / -muoteista olen edellisten kanssa samaa mieltä, mutta jos haluaa tehdä kynttilän astiaan, niin miksi metallinen pieni kakkuvuoka (kuten kuvassa) ei muka käy..? Muotteina voi käyttää myös tyhjää, tiivistä ja tukevaa pahvipakkausta kuten maitopurkkia. Olen sellaisella tehnyt korkeita kynttilöitä.

• ylös 17
  • alas 16

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat