Tunne vartalotyyppisi

Tunne vartalotyyppisi

Lukittu

Kun tunnet vartalotyyppisi, tiedät, millaiset vaatteet pukevat sinua.Lue koko juttu

Kommentit (6)

Tästä pakosti puuttuu nyt mun kirjain. Olen lyhyt, vain 160 cm, painan 62 kg, joka on 50-vuotiaalle vähän. Olen rintava 75 G. Minulla on pieni pylly ja normaali lantio. Hartiat ovat keskivertoiset, ei levät eikä kapeat. Normaalipaksuiset ja pituiset jalat, mutta nykymitoitukseen liian lyhyet käsivarret. Löytyy vyötärö, mutta 5 synnytyksen jälkeen on jäänyt vähän tuota massua, mutta ei paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei, niin tosiaan, missä X?? En löydä näistä itseäni ollenkaan. Mulla on kurvikas kroppa, leveä lantio ja takamus, kapea vyötärö ja sen verran harteita että vaikutelma ei ole ehkä niinkään päärynä kuin jonkinlainen runsas tiimalasi. Ja sitten vyötärön kapein kohta on aika korkealla. TOSI vaikea löytää sopivia housuja. :-(

• ylös 12
  • alas 8

Kaiken maailman testaa-oletko-vyötärölihava -jutuissa sanotaan, että vyötärö mitataan heti navan yläpuolelta. Mutta ei minun vyötäröni oli ole lähelläkään napaa tai toisinpäin. Vyötäröltä on napaan matkaa ainakin etusormenmitta.

Manna

Näistä kyllä puuttuu joku mamli. Itse en kuulu ainakaan missään nimessä mihinkään näistä :D

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat