Kommentit (5)

Mielestäni uudet ystävät ja vertaistukiryhmä on tärkeämpää kuin epätasapainoisen sisaren ystävyys. Jotkut hakevat ihmissuhdeongelmiin ammattiapua mielenterveystoimistosta, varsinkin jos lähisuhteissa tapahtuu suhteiden kariutumista. Tuntuu oudolta, että sisar ei usko, että kyse ei ole kateudesta. Mielestäni asiaa kannattaa alkaa selvittää tarkemmin, jos ongelma jatkuu. Onko siskon miehen kuolema selittävä tekijä ja ongelman takana? Sisaret ovat kuitenkin lähisukua.  - Jonna

Hyvä, että välit on katkolla. taitaa olla siskolle kova paikka, kun löysit uusia ystäviä, jotka korvaatkin hänet. Siskollasi olisi miettimisen paikka. Ole siinä seurassa, missä haluat. Siskosi ei voi määrätä sinua. Ja lapsellista tyrkyttää kateutta, kun et sitä ole. Taitaa sisko itse olla kateellinen sinulle, kun sinulla on uusia ihmisiä ympärilläsi. Ole onnellinen, äläkä välitä siskostai(helpommin sanottu kuin tehty) 

Minulla on kaistapää isosisko, joka on aina ollut ystävällinen, kunnes isä kuoli, johan rupesi syyttelemään äitiä rahantuhlauksesta. Haukkui äidin lyttyyn. Nyt meidän äidillä on alzheimerin tauti, eikä siskoni käy hänen luona lainkaan.(Ei käynyt kyllä ennekään, ei vaan kiinnosta) Me nuoremmat hoidetaan kaikki äidin asiat. Luulenpa, että siskoni on narsisti, hänelle on tärkeää, miltä kaikki ulkopuolisin silmin näyttää.Hän on teeskentelyn mestari, lirkuttelija, joka ei puhu totta, vaan liioittelee kaikki ruusuiseksi. Huh huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minunkin täydellinen isosisko luulee, että olen hänelle kateellinen. Mistään en ole kateellinen, en hänen merkittävästä statuksesta tai mökistä, hohhoijakkaa tai siitä, että hän työkseen käsittelee merkittäviä rahasummia, joita hän ei omista. Suon onnen kaikille, nauttikoon siitä siskonikin. Sitä en voi sulattaa, että hän ei välitä lainkaan äidistään. Edes hänen lapset eivät pidä mummoon mitään yhteyttä.

Vierailija

Hei millainen äitisi on ollut äitinä?
Minun äiti teki minusta syntipukin ja sisko oli ja on lellikki edelleen. Minä yritin parhaani.. ei riittänyt. Nyt oon todennut että haistakoon v**** turha itkee multa mitään apua ikinä mihinkään. Niinpä pistin välit poikki narsistiseen äitiini. Sisko tietty puolustaa äitiä ja minä olen kamala, vaikka hän itse on.

Vierailija kirjoitti:
Minunkin täydellinen isosisko luulee, että olen hänelle kateellinen. Mistään en ole kateellinen, en hänen merkittävästä statuksesta tai mökistä, hohhoijakkaa tai siitä, että hän työkseen käsittelee merkittäviä rahasummia, joita hän ei omista. Suon onnen kaikille, nauttikoon siitä siskonikin. Sitä en voi sulattaa, että hän ei välitä lainkaan äidistään. Edes hänen lapset eivät pidä mummoon mitään yhteyttä.

Vierailija

Sano siskolle: höpsistä! ...ja jatkatte niin kuin ennenkin. Miksi pilata ihmissuhde ja vielä suhde läheisimpään elämässä tuollaisten höpötysten takia. Sisko on saattanut lukea jonkun viisastelevan lehtijutun tai katsoa televisiota liikaa. Ja toki varmaan takana jotain menneisyyden haamuja, mutta niitä on kaikissa ihmissuhteissa. Tuollainen välien poikki pistäminen on melkoisen lapsellista puuhaa aikuisilta. Siinä ei hyväksytä ihmisessä mitään vikoja tai hölmöilyjä; välit vaan poikki jos toinen ei ole täydellinen tai oman mielen mukainen. Ei elämä ole ihan niin vaikeaa sentään.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat