Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (6) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Mämmi Mämmi Kommentit (2) 1/2 | klo 15:32 | 18.4.2014 Olisiko teillä maukkaan glutenittoman mämmin ohjetta? Olen maistanut kaupan glutenittomia, mutta ne eivät muistutakaan aitoja mämmejä. Ovat suoraan sonoen öklöjä. Hyvää Pääsiäistä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 17 alas 7 Gluteeniton aito imelletty mämmi 2/2 | klo 8:53 | 30.9.2020 Onnistuisikohan luontaisesti gluteenittomista tattarimaltaista ja luontaisesti gluteenittomista tattarijauhoista. Imeltyisikö luontaisesti gluteenittomilla kaurajauholla. ???? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 10 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
1/2 | klo 15:32 | 18.4.2014 Olisiko teillä maukkaan glutenittoman mämmin ohjetta? Olen maistanut kaupan glutenittomia, mutta ne eivät muistutakaan aitoja mämmejä. Ovat suoraan sonoen öklöjä. Hyvää Pääsiäistä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 17 alas 7
Gluteeniton aito imelletty mämmi 2/2 | klo 8:53 | 30.9.2020 Onnistuisikohan luontaisesti gluteenittomista tattarimaltaista ja luontaisesti gluteenittomista tattarijauhoista. Imeltyisikö luontaisesti gluteenittomilla kaurajauholla. ???? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 10 alas 0
Olisiko teillä maukkaan glutenittoman mämmin ohjetta? Olen maistanut kaupan glutenittomia, mutta ne eivät muistutakaan aitoja mämmejä. Ovat suoraan sonoen öklöjä. Hyvää Pääsiäistä.
Onnistuisikohan luontaisesti gluteenittomista tattarimaltaista ja luontaisesti gluteenittomista tattarijauhoista. Imeltyisikö luontaisesti gluteenittomilla kaurajauholla.
????