Kommentit (8)

Jokainen fiksu nainen korostaa hyviä puoliaan. Jos omistaa hyvännäköiset sääret, voi niitä toki näytellä.Vähemmän mairittelevat kehon osat voi peittää sopivasti. Tämä koskee myös miehiä. Klassinen tyyli sopii kaikille naisille.

Itse olen alkanut pitää tiukkoja t-paitoja ja muita tyköistuvia vaatteita vasta viisikymppisenä. Nuorempana täytyi aina varoa näyttämästä siltä, että etsii lisääntymisseuraa, joten vaatteiden piti olla suht väljiä ja peittäviäkin. Nyt jokainen näkee viimeistään naamasta, että ne ajat ovat jo ohi. Kukaan ei enää pyri iholle eikä kommentoi tissejä, vaikka ne ovat melkein yhtä hyvät kuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos kommenteista! Toden totta, mahdollinen lapsentekoikä voi saada pukeutumaan myös juuri toisin eli väljiin vaatteisiin. Olipa kiinnostava kuulla. Terveisin Ulla, toimittaja

Olen kolmekymppinen tyttö ja pitänyt aina mieluiten miesten paitoja ja farkkuja. Juhliin lähden mekossa ja tunnen oloni oudoksi. Tiukemmat paidat ahdistavat, vatsaa täytyy koko ajan vetää sisään ja käsiä ei saa heiluttaa, etteivät allit hytky. Harmittaa, että minua toisinaan luullaan mieheksi. Toivoisin joskus saavani itsevarmuutta lisää.  

olen 55 ja olen pysynyt samoissa mitoissa kuin nuorena, 158/50, tykkään hippivaatteista ja mukaan ovat tulleet värikkäät retrovaatteet 60-ja 70-luvuilta. Tykkään pukeutua persoonallisesti ja en välitä ihmisten katseista :)

Stindepinde

Kieltämättä tuo pukeutuminen mietityttää. Olen 50 ja pidän sporttisesta tyylistä, mutta nyt olen aina omilta teineille varmistanut etten ole sortunut ylilyönteihin. En todellakaan halua olla wannabe teini, mutta vaatevalikoima kaupoissa on haasteellinen minun ikäisille vaikka olenkin normaalipainoinen.

Jokainen pukeutukoon miten parhaaksi näkee. Itsellä tyyli on muuttunut jonkin verran iän myötä. Enää ei tule ostettua ostelun vuoksi, vaan harkitsen tarkkaan ostoksia. Pyrin ostamaan vaatteita, joita voin yhdistellä keskenään. Stindepideä kompaan, pyrin välttämään ylilyöntejä. 

Mitään jakkupuku- tai kukkamekkotätiä minusta ei saa. Farkut on lempivaatteeni varmaan hamaan loppuun asti :O). Nyt 47-vuotiaana ole vähän opetellut hameenkin käyttöä.

Vaateiden käyttömukavuus on myös korostunut entistä enemmän.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat