Seuraa 

En ole koskaan tuntenut olevani suorastaan golf-leski, kuten nimimerkki Golf-leski (KK 20), mutta kyllä mieheni golf-harrastus on minuakin toisinaan suuresti ärsyttänyt. Viehän se paljon yhteistä aikaa.

Viime kesänä menin sitten mieheni innoittamana golfin alkeiskurssille ja yllätyksekseni innostuin itsekin. Onhan se vähän vaikeaa aluksi, mutta samalla mielenkiintoista ja kivaa! Mieheni on kannustanut ja neuvonut minua, ja nyt meillä on yhteinen harrastus, josta todella myös itse nautin.

Miksi et sinäkin lähtisi mukaan miehesi harrastukseen ja tekisi siitä yhteistä harrastusta? Eräs ystäväni, jonka mies golfaa, sanoi, ettei itse ehdi, koska jonkun pitää hoitaa lapset ja koti. En hyväksy tällaisia selityksiä. Jos mies ehtii, niin kai sama aika on vaimollakin käytössä.

Sinulla on opettaja omasta takaa, ja miehesi varmaan innolla opettaa sinua sellaisessa, missä itse tietää olevansa hyvä. Tästä suhdekin saa uutta kipinää. Lomamatkoillakin golfaaminen voisi olla ihan mukavaa tekemistä rannalla makoilun, shoppailun tai nähtävyyksien katselun vastapainoksi. Ja siitä syntyy yhteisiä puheenaiheitakin. Suosittelen!

Vaimotkin golfaamaan

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat