Kommentit (8)

Susamamma

Riippuu varmasti määrästä. Sain itse 19 000 euron lainan

äskettäin S-pankista vaikka olen 69 v. Ihan samaan tarkoitukseen

kuin sinulla ja ilman vakuuksia.

Kannattaa yrittää. Tsemppiä sinulle.

• ylös 7
  • alas 7
Sisältö jatkuu mainoksen alla
JJ

Entä pankkilaina? Noissa pikalainoissa ainankin korot ovat valtavat.Ja on myös niitä lainaajia, jotka voivat lainaa takaisin periessään ottaa voimakeinoja käyttöön, jos ei pysty ajoissa maksamaan.

• ylös 7
  • alas 16
Vierailija

JJ kirjoitti:
Entä pankkilaina? Noissa pikalainoissa ainankin korot ovat valtavat.Ja on myös niitä lainaajia, jotka voivat lainaa takaisin periessään ottaa voimakeinoja käyttöön, jos ei pysty ajoissa maksamaan.

Pankkilaina on tietysti aina paras vaihtoehto, koska niissä on edullisimmat korot ja varmasti helpoin neuvotella lainaehdoista. Mutta valitettavasti on kuitenkin niin, että juuri sellaiset taloudellisesti ahtaalla olevat eivät saa lainaa pankista, jotka siis kipeimmin sitä edullista lainaa tarvitsisivat! Tässä on ristiriita, jonka toki hyvin ymmärtää: heikomman talouden lainanhakija on paljon isompi riski lainanantajalle kuin tyyppi jolla on reilusti varaa maksaa laina takaisin. Heikoimmassa taloudellisessa tilanteessa olivat joutuvat siis maksamaan kaikkein eniten lainoistaan! Ja tämä porukka onkin niitä, jotka kuluttavat just eniten pikalainoja ja sitä kauppa esim takuusäätiön palveluita.

• ylös 4
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
S-Pankki ta nuurdea.

Niin tai jos ja kun ei pankki lainaa niin talouteen.com tai suora santander luotto yhtä hyvillä ehdoilla kuin esim. nordea joustoluotto.

• ylös 1
  • alas 6
Vierailija

Mihin 68-vuotias tarvitsee lainaa? Aikooko hän lähteä maailmanympärysmatkalle vai ostaa omistusasunnon tai kesämökin? Onko hänellä maksamattomia laskuja, pikavippejä, velkoja tai kulutusluottoja? Jos on, niin koska ja miksi kyseinen velka on tullut? Onko velka itse aiheutettua vai joutuuko henkilö maksamaan lasten, lastenlasten tai sukulaisten kulutusluottoja, pikavippejä, takaus- tai ulosottovelkoja? Onko velat ja lainat hoidettu vai ovatko ne perinnässä tai jopa ulosotossa? Kannattaisi myydä omaisuutta ja hakea töitä, jos eläke ei riitä. 68-vuotias saa jo eläkettä.

• ylös 2
  • alas 0
Ketju on lukittu.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat