Vierailija

eikö tässä kilpailussa enään ole tiettyjä aiheita vai saako suunnitella mitä vaan?

• ylös 249
  • alas 144

Sivut

Kommentit (100)

Niin, ja mitkä ovat deadlinet ? Voisi olla jokseenkin oleellinen tieto, että milloin viimestään ehdotukset pitää olla perillä :C

• ylös 10
  • alas 9

Hei!

Pohdimme itsekin asiaan, mutta tänä vuonna päätimme pitää kilpailun hieman avoimempana. Kuukauden Nusu -malli valitaan noin 3 kk ennen lehden ilmestymistä. Jos siis haluisi suunnitella jotain kesäistä toukokuuksi, ehdotus olisi hyvä lähettää tammikuun aikana.

Teemojakaan emme tänä vuonna rajanneet, mutta kesäksi toivomme jotain kesäistä, syksyyn hieman lämpimämpää jne. Suunnitelmaansa voi myös kirjoittaa, mille kuulle ajattelisi ensisijaisesti mallinsa sopivan.

Iloisia suunnitteluhetkiä!

• ylös 9
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saako maaliskuussa 19 vuotta täyttävä lähettää suunnitelmiaan vielä syntymäpäiväänsä saakka (kun mainitsee tarkan syntymäpäivän) vaikka suunnitelma sitten pääsisi (jos pääsisi) myöhemmin ilmestyvään lehteen ja julkaistaisiin kun suunnittelija on jo "yli-ikäinen"?

• ylös 13
  • alas 9

Hei!

Mietit tuota syntymäpäiväasiaa. Joskus niiden kanssa menee tosiaan tiukille, ettei tule yli-ikäiseksi. Mutta kyllä me olemme yrittäneet katsoa, että suunnittelija on jutun julkaisuhetkellä vielä 18-vuotias, varsinkin nyt, kun kisassa ei ole niin tiukkaa aikataulua.

Nettiin vuoden lopussa ladattu kilpailulomake on käytössä myös tämän vuoden. Myös vapaalla kädellä tehtyjä piirroksia saa edelleen lähettää.

Terveisin
Outi Hakkarainen

• ylös 12
  • alas 8

Hei!
Onko väli, jos laittaa samaan kirjekuoreen eri töitä eri kuukausille, vai pitääkö jokainen työ laittaa omaan?

• ylös 10
  • alas 9

Voiko samaan Nuori suunnittelija ilmoittautumiskirjeeseen laittaa kaksi hakemusta, eri kuukausille?

olen suunnitellut jo paljon vaatteita, mutta en tiedä miten voin lähettää sen teille.voisitteko antaa neuvoja

• ylös 11
  • alas 8

Hei!
Samaan kirjekuoreen voi laittaa niin monta piirrosta kuin haluaa. Katso vain, että postimerkit riittävät, jos laitat oikein ison pinon samaan kuoreen=). Voit kirjoittaa piirrokseen, mille kuulle olit vaatetta ajatellut. Muista kirjoittaa piirroksiin myös yhteystietosi.

Kirjoita kuoreen "Nuori suunnittelija" ja lähetä piirrokset osoitteeseen

Suuri Käsityölehti
PL 100
00040 Sanoma Magazines

Mahtavaa, laittakaahan piirroksia tulemaan! On ihan parasta työtä availla kuoria ja löytää hienoja vaatesuunnitelmia!

T. Outi

• ylös 9
  • alas 11

Moi! Mä haluaisin osallistua kilpailuun. Olen tehnyt nyt erästä mekkoa kaverille, ja haluaisin osallistua sillä kilpailuun. Onko se mahdollista? Haittako se, että olen ottanut mekon yläosan kaavat ja ohjeen, jo aiemmin ilmestyneestä numerosta? Myös alaosa on otettu suuren käsityölehden ohjeista, mutta olen sitä itse muokannut. Haittaako tämä, jos ohjeet on otettu ihan eri malleista? Toivottavasti ojku ymmärtää :)

• ylös 11
  • alas 11

Laitoin lomakkeeseen 5-6 kuukaudet kun en oikeen tiennyt että ehdinkö kuukaudelle 5. Voiko näin tehdä?

Moikka taas,
Noin voi tehdä myös, otamme ehdotuksesi huomioon seuraavassa kisaraadin kokouksessa!

T. Outi

Mulla on Top Model- asusuunnittelu vihko, ja olen piirtäny siihen muutaman hienon asun, joten voinko leikata ne irti siitä ja lähettää ne teille? + sitten asun kuvaus + materiaalien kuvaus + värit + yhteystietoni.

Voiko kisaan osallistua sähköpostitse, ja onko pakko merkitä ehdotus kuukausi, jos ei ole väliä mihin numeroon se olisi??

Hei!

Voinko osallistua nuori suunnittelija -kilpailuun, vaikka paikkakunnallani ei ole eurokankaan myymälää, josta voisin hakea mallitilkut.....??? Meillä on kyllä kangaskauppa, mutta en pääse käymään Eurokankaan myymälässä toisessa kaupungissa.....

Sivut

Viime kuukauden keskustelluin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat