Kommentit (3)

Armo

Samaa mieltä kanssas elämään kuuluu vaikeudet. Sanotaan ettei anneta enenpää kuin sen minkä kantaa jaksaa. Vaikka tuntuisikin, että nyt riittää jo. Itselleni tärkeää on  toivo se  tuo uutta uskoa tulevaan, kannatelee vaikeina aikoina, murheen keskellä. Toisinaan on helpottaavaa mennä eteenpäin mustalla huumorilla

Kuitenkin koettelemukset kasvattaa tekevät meistä sen ihmisen jollaisia olemme juuri nyt. Koko ihmiselämän kestäävää koulutusta. Mutta niitten kautta opimme myös huomaamaan arjen pienet,  ilon aiheetkin ja taidon jakaa omastamme niin suuri voima on  vain rakkaudessa.

Vaan kyllä omaishoitajat tarvitsisivat kunnon palkan. Ja pitäiä alentaa ehtoja/ oikeutta saada olla omaishoiitajana, hoitotukia on myös nostettetava ja etuuden saannin rajaa laskettava ja ei kenenkään kohdalle enää väliinputojan kohtaloa. Pystyvätkö omaish. edes pitämään lomat joka heille kuuluu

Elämässä tarvitaan mustaa huum...

Armo!

Aivan uskomattoman hienoja nuo sinun viestisi alun ajatukset! Juuri noin ajattelen itsekin! - Meinasin kuolla elokuussa 1997. Liian piiiitkä tarina kerrottavaksi tässä. Mutta tapahtuman puitteet olivat sellaiset, että ajattelin: "Jopa kuolemassa voi olla huvittava puolensa."

Olin omaishoitaja 15 vuotta. Kuitenkin sellaisissa puitteissa, että en edes tullut ajatelleeksi, että voisin hakea omaishoitajan tukea (vaikka olin itse ison osan ajasta työttömänä).

Tiedän miten raskasta on olla omaishoitaja. Olen samaa mieltä heidän saamista tuista. - Mutta Sipilän hallitushan vähentää juuri köyhiltä. Miljonääri-Sipilä ja muut äveriäät edustajat eivät välitä tippaakaan tavallisista kansalaisista...

Armo

Kiitos viestistäsi. Totta on, että suomen kansalaisia kohdellaan hyvin eriarvoisesti ja sen vielä tekevät päättäjät jotka ajatteelevat vain omia etujaan ja romaisuuden haalintaa.Eipä siis ihme kun esim. hallituksen monilla jäsenillä valtavat velat, kun pitää elää yli varojensa ja aina haluta enemmän kuin mitä toisella on. " Eli eletään ja olaan kuin lapset hiekkalaatikolla " Kyllä rikkaitten veroitusta on on llisättävä myös omaisuusverotusta  Minusta on älyttömän tyhmää kun varakkaitten lapsillakin on oikeus lapsilisään ja rikkaat vielä puoltaa oikeuksiaan  Alunperin lapsilisä tehtiin sodanjälk.köyhille perheille  Itsekyyttä on ollut aina. mutta nyt tuntuu,että loppukin moraali on päättäjiltä hävinnyt.

Mistä sitä köyhä saa voimaa ? Itselle ainakin  kaunis luonto ympärillä, nyt vielä kesä alkuvihreys  Linnut visetävät, luonto täynnä elämää ympärillämme  Monilla  on lemmikkieläimiä, itsellä ei ole Tietty rakkaita varmasti löytyy perhe,ystävät  läheiset. ja omaiset alueeelta. Itselläni aikaa nyt enemmän  lapsenlapsille

Itselleni on tärkeää huomata yksinäinen ihminen, hymyily, juttele, hetki antaa aikaansa ei ole vaikeaa Sairauden kanssa elävälle yksi kivuton tunti tai päivä;" voisi ihan ruksin seinään merkitä." Terveys on suuri lahja useinkaan sitä ei osaa suht terveenä arvostaa tarpeeksi. Sen olen usein  kokenut, että antaessaan saa ilosen hyvän mielen. Voimme lohduttaa olla mukana kulkioina, kuuntelijana ja antaa vähästäänkin kun ei paha anna paljostakaan. Ja myös saamme itse tukea kun tarvitsemme

Luojan lahjaa on taiteelisuus Itse runoja kirjoittelen ja laulan paljon.Virkkaamaan ei taitoni riitä  Mutta  kaikesta näistä monist löytyy jokaiselle jotain ja tämä netinkin maailma on ihana lukea ja vastailla tännekin Ja esim. Mukavienasioiden kalenteri et.ssä, on  vieläkin pysynyt mukavana Näistä kaikista ja monesta muustakin varmaan monet ammentaa sitä myönteistä mietä ja iloa elämäänsä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat