Kommentit (7)

Olli Stålström

Veli Hyvärinen on ollut yksi roolimalleistani hieman minua vanhempana homoaktivistina. Olen paljosta kiitollinen Velille!
Olli Stålström

Ria Hafren

Piiitkän elämäni aikana olen ollut tekemisissä useiden homojen kanssa. Jokaisen suhteen minua on hämmästyttänytkin se, miten lämpimimiä ja toisista välittäviä ihmisiä he ovatkaan (verrattuna heteromiehiin).

Esimerkki: 1970-luvun lopussa olin töissä Dipolissa markkinointihomissa. Siellä oli hovimestarina n. 50 v. homokaveri. Kun hänellä oli vapaapäivä, hän saattoi soittaa meille puhelinkopista kaupungilta: "Oon täällä Kauppatorilla. Aivan ihania Suomalaisia omenoita. Tuonko teillekin?"

Tuskinpa heteromies edes tulisi ajatelleeksi moisen tekemistä...

Olen myös monta kertaa jutellut homokundien kanssa syvällisesti kaiken maailman asioista. Paljon heidän tilanteestaan. Viimeisimmästä keskustelusta ei ole kauan aikaa. Ei heillä vieläkään ole Helppoa!

Tämä viikko on Pride-viikko. Viime vuonna "satuin" tulemaan kohdalle juuri kuin kulkue eteni kohti Sinebrychoffin puistoa. Oj, sitä Iloa, Elämänmyönteisyyttä ja Ylpeyttä mikä kulkueen ihmisistä huokui :0)!

Tänä lauantaina lähden ystävättäreni kanssa kokopäiväretkelle Tammisaareen. Muuten osallistuisin kulkueeseen (vaikka hetero olenkin).

Halauksin sekä homoille että heteroille.  Ria

Riitta ja Kikka

Kiitos lämminhenkisestä jutusta.

Mielenkiintoinen elämänpolku  kiertyy monien vaiheiden jälkeen seesteiseen sateenkaareen, jonka juurelta löytyi aarre - upea elämäntoveri ja onni. Koskettavan kaunis miehen tarina.

Riitta ja Kikka

Kaunis miehen tarina!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat