Kommentit (13)

M

Ilmiselvä mieshän tuo Alex on. Miten voikin luonto erehtyä ja antaa pojalle tytön kehon? Koska aivoja ja persoonallisuutta ei voi vaihtaa, on vaihdettava kehoa ja henkilötietoja ja se on rankka prosessi.

Joidenkin perusihmisten peruselämä on niin tylsää, tyhjää ja itsestäänselvää, että heillä on aikaa tuomita tällainen erilaiseksi syntynyt, ikään kuin se olisi ihmisen oma syy tai valinta. Säälikäämme siis heitä, sillä he eivät koskaan tule täysiksi ihmisiksi, koska eihän aivoja ja persoonaa voi siirtää. Jos ne puuttuvat, ne puuttuvat kuolemaan saakka.

Tsempit Alex ja Penina

Nivelrikko

Pitkään prosessia seuranneena olen vain ylpeä, että olet päässyt tuohon pisteeseen. Tuttu mies. Pysy vahvana. Olet yhä tärkeä.

Tsemppiä kaikille prosessia suorittaville!

Emilia

Hieno juttu! Ei ole varmasti ollut helppoa mutta jutusta saa susta todella positiivisen kuvan. Että näin tämä nyt on on ja näin tehdään. Onnellista loppuelämää!

Transmiehen äiti

Näin asioiden pitää olla. Myös vanhemmille on suuri helpotus, kun tietää, että lapsi vihdoin saa olla oma itsensä. Voi vain kuvitella sitä hämmennystä ja surua, mitä väärään sukupuoleen syntynyt oma lapsi on joutunut varsinkin nuoruutensa aikana kokemaan. 

Jansku

Onnea avioitumisenne johdosta ❤️ Olette onnenne ansainneet pitkän taipaleen jälkeen. Onnea tulevaan, huolehtikaa toisistanne sekä omista tarpeista. Silloin kun ihminen on onnellinen ja rakastaa itseään voi rakastaa myös muita ympärillään olevia ❤️

Käyttäjä2953
Seuraa 
Liittynyt9.2.2016

Tämä on jo aika vanha juttu. Minusta on hienoa lukea tällaisia onnistumisia.

Itse olen niin pienestä asti, kun mitä muistoja on, kokenut, että olen väärässä kehossa. Olen siis nainen. Olen avioliitossa ja meillä on lapsiakin. Silti mielessäni takoo toisinaan "haluan olla mies!". Koskaan en ole terapiassa käynyt. Koen vain olevani todella outo. Olihan se mullakin pettymys, kun rinnat alkoivat kasvaa ja varsinkin kun kuukautiset alkoivat. Olin aika hukassa silloin ja oikeastaan teinivuosina muutenkin ihan pihalla kaikesta. Kavereita minulla oli, olen viihtynyt paljon poikaseurassa, mutta minua on loukannut syvästi se, että jotkut pojat luulivat minun olevan seksuaalisesti kiinnostunut heistä ja ovat sitten erehdyksissään myös lähennelleet.  En tiedä vieläkään, olenko lintu vai kala. Monesti näen unia, että olenkin mies. 

Mari - KK
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Kiitos tarinastasi, Käyttäjä2953. Se sai minut miettimään, onko ihmisen pakko olla joko mies tai nainen. Voisimmeko olla jotain siltä väliltä? Et sinä minusta kovin oudolta kuulosta, mutta arvaan, että tilanteesi on raskas. Toivottavasti löydät rauhaa mieleesi.

Amia

Kalliita korjauksia! Itse olen kärsinyt ulkonäköongelmista, mistään julkiselta en apua saa. Olen ollut masentunutkin. Olen jo alistunut tähän että synnyin tällaiseksi. Pitäisi maksaa yksityiselle kymmeniä tuhansia, että saisin korjauksia. Miksi tälläiset kalliit korjaukset tehdään joillekin ja toisille taas ei?

Vierailija

Ite mietin myös, että ei kyllä ole mitään tyttömäistä tässä ollut edes lapsena, ihan pojan olemus tuossa koulukuvassa.. Vaikea uskoa, että on ollut muka tyttö. Mut jos on tehty leikkauksia ja kaikkea, niin kai sitten niin. Komeakin on.

Mina

Olet vahva!äitis on ollut hyvä!olettehnyt sen mikä itestä tuntuu hyvältä,ei ole heikkous olla erillainen,se on vahvuus???ole ylpee ittestäs ja äidistäs!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat