ihmisten kesken

deborah nykopp

" vanha kalkkis"...ihan samaa koin itse työpaikassani josta pääsin varhaiseläkkeelle, burn outin ja vakavan masennuksen vuoksi! Juuri tämä ikärasismi poltti kaiken energian minusta. Myyntialalla 45 vuotias on vanha! Siis näin minulle melkein suoraan viestiteltiin, juuri jättämällä kokenut tekijä " jalkoihin"...olihan paikalla asioista päättämässä "kokeneet" juuri yliopistosta päässeet nuoret kauppatieteilijät! Itse olin alalla ollut jo pitkälle toistakymmentä vuotta, ja hyvin tuloksin vaihtanut jo neljä kertaa uuteen ulkomaiseen firmaan, omasta tahdostani!Palkkaus parani joka kerta! Yhtäkkiä huomasin, että mielipiteeni jyrättiin, kokousmatkoilla nuoret jättivät pois yhteisistä iltamenoistaan, ja esimiehekseni sain näitä nuoria " juppeja" ...pitkät takit liehuen tärkeinä uusista esimiestehtävistään ylpeinä...ei enää tarvetta tiedolle ja taidoille firmassa...45 vuotias saa väistyä taka-alalle...ikäloppu!!!!Olen onnellinen 60-vuotias hyvällä sairas-eläkkeellä nyt.Nautin elämästäni, en kaipaa töihin enää. Jaksamista sinulle.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat