Sivut

Kommentit (46)

marika.t

Me tavattiin 13 vuotta sitten työpaikallamme, jossa mieheni oli kesätyöntekijänä :) Pyysi minut ensin kahville ja sitten katsomaan leffoja luokseen. Melko nopeasti rakastuimme :)

Krista

Hemppa oli ensimmäinen poikaystäväni ylä-asteen seiskaluokalla, " suhde kuitenkin karikoitui"  muutaman kuukauden jälkeen. Sen jälkeen emme olleet tekemisissä tai yhteyksissä. Elämä kuljetti kauaksi toisistaan, mutta 20 vuoden jälkeen Facebook yhdisti.  Tapasimme n. kuukauden päästä yhteydenotosta ja se oli rakkautta jo toisen kerran ensisilmäyksellä :)

Soili

Lukion toisella luokalla paukkupakkasilla kaverin mökkireissulla. Mies oli kuskina ja kuherteli kaverini kanssa. Pidin häntä yllättävän mukavana ja vasta myöhemmin uudestaan tavatessa ihastuin.

Citysinkku

Olin ollut jo 7v sinkkuna ja ajattelin että voin olla onnellinen yksinkin. Yks kaunis kesäpäivä menin kaverin moottoripyörän kyytiin, ajelimme ja kokoonnuimme Naantaliin jonne tämä hänen yks motoristi kaverikin tupsahti. Kätteli minua reippaasti ja esittäytyi, siitä hetkestä hän jäi mieleeni ja myös minä hänen mieleen. Meni kk:si ennen kuin törmäsimme baarissa uudestaan ja sillä tiellä ollaan! Nyt 15v jo yhdessä.

Katja Pauna

Ari tuli hakemaan mua tanssimaan lakkiaissani v.88 Kemijärvellä, Falconin discossa. Ensin en lähtenyt,  koska uudet kenkäni olivat hiertäneet jalat rakoille. Hetken päästä sisukas kavaljeeri tuli uudelleen ilman kenkiä ja sanoi että heitä sinäkin kengät pois ja mennään sukkasillaan. Siitä se sitten lähti, tässä kuussa 24. hääpäivä! 

Anne

Viime kesänä ystäväni terassilla. Olin hetken ollut sinkkuna ja ystäväni oli kertonut tästä kaveristaan jotain ohi mennen. Antoi numeronkin että voin soitella jos sille tuntuu. Monet viestit meinasin lähettää ja valmiiksi kirjoitinkin mutta aina jäi lähettämättä... eräänä viikonloppuna olin vkl vietossa ystäväni luona ja tämä kaveri oli kutsuttu sinne myös. Minä en siitä tiennyt. Siinä me sitten istuttiin terassilla ja juteltiin, tarjos se mulle taskulämpimän oluen autosta. Ilta tuli, hän jäi myös yöksi ja jutteluksihan se yö meni. Hauskat muistot ensimmäisestä yhteisestä yöstä. Meni päivä pari ja käytiin kahvilla. Siitä se lähti. Nyt tulee ensimmäinen vuosi just täyteen.

Juttis

Vuosi 1990 Kallavedellä naamiaisristeilyllä Zorro ja Pelle kohtasivat... Naamiasasujenkin  riisumisen jälkeen on synkannut, yhdessä edelleen ja 22 v hääpäivä tulossa 17.7.2015...

Murmeli

Salamarakkaus nykyiseen ukkokultaan syttyi netissä keskustelupalla. Musa-aiheisella foorumilla.
Mukamaku oli niin yhtenevä ettei koskaan ennen kenenkään kanssa ja pian huomattiin että yhteistä on paljon muutakin. Samankaltaiset arvo- ja ajatusmaailmat jne.
Kolmen kuukauden kuluttua lähdin rohkeasti hänen luokseen liki 300 kilometrin päähän ja se oli menoa heti kerralla.
Emme olleet vaihtaneet kuvia tai mitään/emme tienneet minkä näköinen toinen on.
Tästä kolme kuukautta ja olimme kihloissa.
Kuukausi eteenpäin mies otti lopputilin silloisesta työpaikasta ja muutti kotipaikkakunnalleni.
Nyt meille on tulossa esikoinen, pieni prinsessa joka syntyy aivan pian.
Laskettu aika on nyt 20.7. :)

Marika Salolatva

Olin nykyisen mieheni isosena rippikoulussa vuonna 99, hän kuulemma ihastui minuun jo silloin mutta ei saanut suutaan auki. Olimme samassa kaveriporukassa vuosia mutta mitään ei edelleenkään meidän välillämme ollut. Molemmat elimme omaa elämäämme tahoillamme, mies saaden lapsiakin mutta minä en. Kunnes koitti Rauma Rock vuonna 2012, minä menin sinne odottaen näkeväni ihastukseni joka sattuu olemaan mieheni paras ystävä. Mieheni sitten lyöttäytyi seuraani ja loppuillasta raahasin hänet mukaani ja viereeni yöksi =D Pari viikkoa tästä hän ja lapset tulivat tavaroineen luokseni juhannuksen viettoon ja sillä tiellä ovat edelleen. Toinen hääpäivä oli jo 25.5.2015 <3

kamelianainen

Me tapasimme lukiossa hämeenlinnassa. Ensin hän oli vastaan minua koska olin häntä 2 vuotta vanhempi, mutta pakotin hänet hyväksymään ikäni. Enhän sentään ollut mikään puuma. Olemme olleet välillä erossa mutta sitten taas yhdessä. Lapsia minulla on kolmen eri miehen kanssa, koska mieheni on ollut vähän saamaton silläkin rintamalla. Mutta olen pakottanut hänet senkin hyväksymään. Anoppini on samaa mieltä.

ritu

Moi vaan kamelianainen! Pelottaa aivan nuo sinun sanat, olet pakottanut!!!!

Eiköhän miehesi kohta tajua sen ja ottaa hatkat! Eihän aikuista ihmistä' voi PAKOTTAA!!!

kamelianainen

Me tapasimme lukiossa hämeenlinnassa. Ensin hän oli vastaan minua koska olin häntä 2 vuotta vanhempi, mutta pakotin hänet hyväksymään ikäni. Enhän sentään ollut mikään puuma. Olemme olleet välillä erossa mutta sitten taas yhdessä. Lapsia minulla on kolmen eri miehen kanssa, koska mieheni on ollut vähän saamaton silläkin rintamalla. Mutta olen pakottanut hänet senkin hyväksymään. Anoppini on samaa mieltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat