Sivut

Kommentit (26)

Merituuli

Hugh Laurie <3 Ihastuin jo Bertie Woosterina ja muina nuoruuden hahmoina, mutta tohtori Housena sai suorastaan vapisemaan. Kuola valuu... ?

Irina

Martti Suosalo ehdottomasti. Loistava näyttelijä joka ei itse pidä itsestään ääntä. Ne silmät ja ujo hymy kohdatessa. Ahh!

Riina Itkonen

No en voi sanoa rakastavani ketään julkkista, se on vähän liian voimakas sana moiseen ihailuun. Tykkään kuitenkin Elastisen elämänilosta ja energisyydestä , sillä se vaikuttaa aidolta.

Jane

Rakastan Cheekiä, eli Jare Tiihosta sekä Samuli Edelmannia. Samulista oon tykännyt aina ja keikoilla käyminen tai elokuvien katsominen saa aina kylmät väreet pintaan. Samuli on tuonut minulle myös lohtua vaikeina hetkinä, siksi rakastan.

En aluksi erityisemmin välittänyt Cheekistä, mutta ekan keikan jälkeen olin myyty. Mikä energia ja valoisuus! Olen käynyt n. parilla kymmenellä keikalla ja seurannut Jarea eri medioista, hänestä on tullut minulle tärkeä.

Kata

Ehdottomasti Toni Wirtanen. Hänessä vetoaa älykkyys ja aitous. Hän vuodattaa sydänverensä musiikkiinsa ja se rehellisyydessään iskee suoraan sydämeeni. Myös puhetyyli ja ulkoinen olemus sykähdyttää.

kottarainen37

Rakastaa on vahva sana, mutta Elvishän oli legenda joka yhä elää. Toinen legenda on Ganes ja varmasti sukat pyörisi jalossa, jos Remu Aaltonen vastaan kävelisi. Kaukaa vain katsellut ja kuunnellut. Jospa ens kuussa mahdollisuus nähdä vähän likempää. Pääasia että hänen musiikistaan pääsee nauttimaan livenä! !

ninni

cris powell, hurja painonpudotus tvohjelman personaltrainer. niin hyvännäköinen, sopivan lihaksikas ja vielä todella ystävällinen ja lempeä. harmi että on naimisissa....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat