Mistä tiesit, että hän on se oikea?

KK viettää rakkausviikkoa. Viikon aikana rakkauskisoihin osallistuneiden kesken arvotaan palkintoja. Lue koko juttu

Mistä tiesit, että hän on se oikea?

Sivut

Kommentit (125)

Mirja Marjoniemi

Ihastuin mieheni nuoruuteen ja vaaleuteen. Hän oli kuin vaalea viikinki. En ollut ennen tätä miestä ottanut ketään  vakavasti. Hän oli mielestäni hurmaavin, vaikka oli minulla ottajia muitakin.Menimme aika pian tapaamisen jälkeen kihloihin ja sitten naimisiin.

• ylös 14
  • alas 21
MiaML

Olin aina ollut jotenkin kauhean levoton ja mulla oli aina kiire joka paikkaan mutta kun tapasin mieheni reilut 10 vuotta sitten löysin jonkun mielenrauhan ja pystyin vaan olemaan. Mies on mun sielunkumppani, ollaan molemmat vähän outoja.

• ylös 58
  • alas 43
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riikka

Ihastuin mieheni silmiin kun hän katsoi minua auton taustapeilistä. Tiesin, että hän on se oikea. 

• ylös 16
  • alas 19
Outi Krimou

Se vaan tuntui heti erilaiselta. Luottamus toista kohtaan syntyi nopeasti. Ennen miestäni en ollut koskaan tuntenut sellaista jännitettä kahden ihmisen välillä. Ihastus muutui uskomattomalka vauhdilla rakkaudeksi ja sitä rakkautta on nyt eletty ja jaettu kohta 24 vuotta. Edelleen mieheni saa oerhoset vatsassani heräämään.

• ylös 19
  • alas 13
Päivi

Kun toinen tulee keskelle erotilannetta, näkee lapsettomana "karut" huoltajuus ym taistelut eikä lähde vaikka sanon et helpompi sun ois muualla. Uskon, että meidän rakkaus on todella kirjoitettu tähtiin !

• ylös 13
  • alas 17
Ann

Silmät ovat sielun peili....katsoin syvälle rehellisiin silmiin.....siitä se sitten lähti.....eikä loppua näy....

• ylös 15
  • alas 11
anei.

Tavattuamme ensimmäistä kertaa vietimme kolme vuorokautta yhdessä. Aika meni nopeasti, päivät tuntuivat vain tunneilta. Hän lähti matkalle, sovittiin, että palaillaan asiaan kun hän saapuu takaisin. Palatessaan hän tuli luokseni, eikä ole siitä koskaan lähtenyt. Uskalsin ja luotin siihen, että koska joku tuntuu niin oikealta, hän on juuri sitä. Luotin siihen, että vaikka asiat tapahtuivat nopeasti, uskallan mennä, luottaa hyvään tunteeseen.

Salamarakkaus osin jännitti, pelotti ja vähän kauhistutti, mutta turhaan, nyt yhteisten vuosien aikana olen huomannut kuinka hän edelleen saa minulle perhosia vatsanpohjaan. Hän tuntuu tänäkin päivänä aivan yhtä oikealta kuin silloin vuosia sitten, kolme vuorokautta kestäneen ensitapaamisen aikaan. Onneksi uskallettiin.

• ylös 21
  • alas 16
kaTke

Ihon ominaistuoksu. Lähellä oli hyvä olla sanomatta sanakaan. Toinen hyväksyi minut sellaisena kuin olen ilman mitään vaatimuksia tai ehtoja. Sama toimi toisinpäin..rakkaus-ehdoitta.Levollisuus.

• ylös 20
  • alas 21
Vierailija

En ole koskaan kokenut yhtä hetkeä tai asiaa josta sen tietäisin.
Asennoidun suhteeseeni niin, että toista ei tule. Kohtelen häntä oikein ja vaadin samaa itsellekin.
Kuka vaan voi olla se, jos antaa toiselle siihen mahdollisuuden,
ja itselle aikaa tajuta se.

Jos toisen kanssa on hyvä olla kaikilla osa-alueilla, ei tarvitse alkaa etsimään enää enempää ja sitä kautta mutkistaa asioita.

• ylös 59
  • alas 44
Annette Ekblad

Tänään 12.7. 26 v kihlajaispäivä! Yhdessä ollut jo 28 v.
Kun piti pestä uusia perunoita niin löytyi kaksi sydämen muotoista perunaa! Oliko se sattuma vai oliko Amor käynyt perunapussissa? Otin myös valokuvan, oli niin hauska yhteensattuma :)

• ylös 16
  • alas 14
Sanni

Kun tapasin nykyisen mieheni, hän tuntui heti aivan tutulta. Hänen lähellään oli tosi hyvä olla. Ja sitä paitsi mieheni tuoksui hirveän hyvälle ja tuoksuu vielä 7 vuoden jälkeenkin :)

• ylös 13
  • alas 14
Selja

Näin tulevan mieheni eka kertaa takaa päin, hän käveli pöytämme ohi suositussa  diskossa. Siniset farkut ja raitapaita, tumma tukka, pitkä ja hoikka. Tiesin heti, että se on hän! Kun hän kääntyi ja istui läheiseen pöytään, olin aivan myyty. Hän ja minä olemme jakaneet yhteisen elämän jo 33 vuotta.

• ylös 12
  • alas 10
Mirja

10 vuotta sitten juutuin juttelemaan tapaamani miehen kanssa niin pitkäksi aikaa, että yläselkäni paloi rakkuloille auringossa. Vuoden verran kaihosin häntä, ja kun seuraavalla kesälomalla tapasimme uudestaan, jäin sille tielle. Sanouduin irti töistäni ja muutin miehen kanssa yhteen hänen kotikaupunkiinsa. Mieheni on ensimmäinen, joka sai minusta irti hersyvän naurun.

• ylös 13
  • alas 7
Villit

Lihastautiliiton liikuntaleiri yhdisti, kaksi kovia kokenutta. Ymmärretään toistemme sairauksia paremmin, kun kumpikaan ei ole ihan "terve". Paljon muutakin yhdistävää on sittemmin löytynyt.

• ylös 13
  • alas 10

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat