Sivut

Kommentit (124)

Mirja Marjoniemi

Ihastuin mieheni nuoruuteen ja vaaleuteen. Hän oli kuin vaalea viikinki. En ollut ennen tätä miestä ottanut ketään  vakavasti. Hän oli mielestäni hurmaavin, vaikka oli minulla ottajia muitakin.Menimme aika pian tapaamisen jälkeen kihloihin ja sitten naimisiin.

MiaML

Olin aina ollut jotenkin kauhean levoton ja mulla oli aina kiire joka paikkaan mutta kun tapasin mieheni reilut 10 vuotta sitten löysin jonkun mielenrauhan ja pystyin vaan olemaan. Mies on mun sielunkumppani, ollaan molemmat vähän outoja.

Outi Krimou

Se vaan tuntui heti erilaiselta. Luottamus toista kohtaan syntyi nopeasti. Ennen miestäni en ollut koskaan tuntenut sellaista jännitettä kahden ihmisen välillä. Ihastus muutui uskomattomalka vauhdilla rakkaudeksi ja sitä rakkautta on nyt eletty ja jaettu kohta 24 vuotta. Edelleen mieheni saa oerhoset vatsassani heräämään.

Päivi

Kun toinen tulee keskelle erotilannetta, näkee lapsettomana "karut" huoltajuus ym taistelut eikä lähde vaikka sanon et helpompi sun ois muualla. Uskon, että meidän rakkaus on todella kirjoitettu tähtiin !

anei.

Tavattuamme ensimmäistä kertaa vietimme kolme vuorokautta yhdessä. Aika meni nopeasti, päivät tuntuivat vain tunneilta. Hän lähti matkalle, sovittiin, että palaillaan asiaan kun hän saapuu takaisin. Palatessaan hän tuli luokseni, eikä ole siitä koskaan lähtenyt. Uskalsin ja luotin siihen, että koska joku tuntuu niin oikealta, hän on juuri sitä. Luotin siihen, että vaikka asiat tapahtuivat nopeasti, uskallan mennä, luottaa hyvään tunteeseen.

Salamarakkaus osin jännitti, pelotti ja vähän kauhistutti, mutta turhaan, nyt yhteisten vuosien aikana olen huomannut kuinka hän edelleen saa minulle perhosia vatsanpohjaan. Hän tuntuu tänäkin päivänä aivan yhtä oikealta kuin silloin vuosia sitten, kolme vuorokautta kestäneen ensitapaamisen aikaan. Onneksi uskallettiin.

kaTke

Ihon ominaistuoksu. Lähellä oli hyvä olla sanomatta sanakaan. Toinen hyväksyi minut sellaisena kuin olen ilman mitään vaatimuksia tai ehtoja. Sama toimi toisinpäin..rakkaus-ehdoitta.Levollisuus.

Thuikku
Seuraa 
Liittynyt11.7.2015

En ole koskaan kokenut yhtä hetkeä tai asiaa josta sen tietäisin.
Asennoidun suhteeseeni niin, että toista ei tule. Kohtelen häntä oikein ja vaadin samaa itsellekin.
Kuka vaan voi olla se, jos antaa toiselle siihen mahdollisuuden,
ja itselle aikaa tajuta se.

Jos toisen kanssa on hyvä olla kaikilla osa-alueilla, ei tarvitse alkaa etsimään enää enempää ja sitä kautta mutkistaa asioita.

Annette Ekblad

Tänään 12.7. 26 v kihlajaispäivä! Yhdessä ollut jo 28 v.
Kun piti pestä uusia perunoita niin löytyi kaksi sydämen muotoista perunaa! Oliko se sattuma vai oliko Amor käynyt perunapussissa? Otin myös valokuvan, oli niin hauska yhteensattuma :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat