Oletko koukussa älypuhelimeesi? Testi kertoo!

klo 11:00 | 15.7.2015
Tieteellinen testi paljastaa, kuinka pahasti riippuvainen olet älypuhelimestasi.Lue koko juttu
Tieteellinen testi paljastaa, kuinka pahasti riippuvainen olet älypuhelimestasi.Lue koko juttu
Ladataan...
lul
Paskaa. Olen riippvainen ja pahasti mutta testin mukaan en ole koska "jos ei ole mukana" kohtiin vastasin täysin eri mieltä koska ihmiset ei kiinnosta enkä käytä mitään someja
Ois kiva tietää miten tästä riippuvuudesta pääsisi eroon.. ×_0
Paskaa. Ketä tahansa ärsyttäisi jos niiden puhelin vietäisiin niiltä pois. Ei tee ketään addiktiksi että haluaa kyvyn olla yhteydessä perheeseensä.
En tarvitse edes tehdä testiä.Sillä minulla ei ole älypuhelinta ja se on ihan minun oma valintani! aivan samoin kun en ole litynyt F.B, tai insta. Huomannut ympäristöni kun en ole siellä missä kaikki ovat ja ei ole älypuhelininta,minut on ulkoistettu täysin yhteisö! Olen kuin kummajainen ,myös kohdatessa uusia ihmisiä kun heille selviää ei älypuhelin ,ei F.B. yhteys ja moni uusi orastava ihmisuhde on siihen jännytkin kun selviää ei mahdolisuus netti puhelut,viestit videot fotot.Joskus se satuu ! Varsinkin nyt kun 2 vuoden aikan elämässäni ihmisä kuolet ,niitä tärkeitäkin jalokiviäni kaleimpia elämäni suoloja.Senkän takia ihmiset ei pidä kontakti minimaailinen edes,antaa sen surra rauhassa. Juuri tuo teknoligia kehitys mikä toki hyvä.Kadotetan vain aito ihmisen kohtaaminen ja vuorovaikutus.ps.olen lukihäiriöinen anteksi jos teksitin virheitä paljon,en nitä itse näe.
Fortnite sussy balls
Agreed
racism
puhelin pallit
En ole nähnyt perhettäni vuosiin puhelimeni takia paras testi ikinä 1!1!1!111!!
Pääset eroon addiktiosta vaihtamalla älyttömään puhelimeen. :)
olen koukussa