Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Elokuun 2015 Suuri Käsityö -lehden mallit klo 0:01 | 4.8.2015 Elokuun 2015 Suuri Käsityö -lehden mallit Kommentit (1) Kallio Kaija 1/1 | klo 21:54 | 6.9.2015 En ole nähnyt vieläkään tehtyä nukkea ja hänen vaatteita Käsityölehdessä. Vaikka nyt näkyi samanlaisia nukkeja ainakin 4 kappaletta. Olen jo eläkeläinen, ja tein sen nuken vasta, vaikka olin ostanut sen jo aiemmin Käsityölehdestä. Ja on hyvin kaunis nukke täällä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 10 alas 8 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
Kallio Kaija 1/1 | klo 21:54 | 6.9.2015 En ole nähnyt vieläkään tehtyä nukkea ja hänen vaatteita Käsityölehdessä. Vaikka nyt näkyi samanlaisia nukkeja ainakin 4 kappaletta. Olen jo eläkeläinen, ja tein sen nuken vasta, vaikka olin ostanut sen jo aiemmin Käsityölehdestä. Ja on hyvin kaunis nukke täällä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 10 alas 8
En ole nähnyt vieläkään tehtyä nukkea ja hänen vaatteita Käsityölehdessä. Vaikka nyt näkyi samanlaisia nukkeja ainakin 4 kappaletta.
Olen jo eläkeläinen, ja tein sen nuken vasta, vaikka olin ostanut sen jo aiemmin Käsityölehdestä. Ja on hyvin kaunis nukke täällä.