Aseksuaali Jenni Hujanen: "En ole eläissäni nauttinut seksistä"

Yksi tilaa netistä vibraattorin, toinen ei halua seksiä koskaan, kolmas uskoo oppimiseen. Jenni Hujanen ei koe seksuaalista halua.Lue koko juttu

Aseksuaali Jenni Hujanen: "En ole eläissäni nauttinut seksistä"

Kommentit (6)

parisuhteellista

Jokainen ihminen on seksuaalinen olento, mutta luontevin ja paras ympäristö seksisuhteelle on pysyvä, kahden aikuisen ihmisen välinen parisuhde; avioliitto. Ei ole ihmekään jos nuori ihminen ei jaksa innostua seksistä kun sitä tuputetaan joka suunnalta. Ei ole ehkä vielä seksin aika, vaan muiden asioiden. Seurusteluhan ei tarkoita samaa kuin seksisuhde- ei sen ainakaan pitäisi tarkoittaa. Hassua tässä on se, että aivan normaalista asiasta tulee jonkinlainen ilmiö, jota ihmetellään. Romanttinen ajatus tässä tietysti menee niin, että seksin kuuluukin kiinnostaa vasta 'sen oikean' kanssa. Eipä luovuta tällaisista ajatuksista!

• ylös 6
  • alas 36
Viisikymppinen ennen kuin taju...

Nimimerkki "Parisuhteellista" ei ymmärrä asiaa alkuunkaan.

Aseksuaali ihminen, jollainen itsekin olen, voi tykätä halailusta ja pussailusta, läheisyydestä. Mutta seksi, sukupuoliyhteys vastakkaisen (tai saman) sukupuolen kanssa ei kiinnosta. EI KIINNOSTA!

Miksi se on niin vaikea ymmärtää? Vaikeuttaako nykyinen läpiseksualisoitunut yhteiskunta asian tajuamista? Kaikki muu on jo hyväksyttyjen kirjossa, homo- tai transseksualismi, kipu ja fetissit (ja hyvä niin; seksi on varmasti kiva sellaisena kuin molemmat osapuolet siitä nauttivat), mutta silti:
ON OLEMASSA IHMISIÄ JOTKA EIVÄT SIITÄ VÄLITÄ.

• ylös 68
  • alas 7
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miekkonen

Olen kohta 40, mutta en ole elämäni aikana tuntenut koskaan seksuaalista- tai romanttista vetoa muita ihmisiä kohtaan. Ilmiselvästi en ole harrastanut seksiäkään, mutta en koskaan ole tuntenut mitään negatiivisia tunteita sen puuttumisestakaan. "laitteisto" toimii ihan normaalisti. Jos näen jotain eroottista niin se usein reagoi, mutta mieleni ei joten asia on yleensä lähinnä ärsyttävä. Muiden äijien parissa jutut monesti siirtyvät jossain vaiheessa naisiin, silloin minä yleensä kyllästyn ja olen vain hiljaa. Kyseessä ei ole hormonihäiriö tai mitään muuta vastaavaa vaan tällaiseksi olen vain sattunut syntymään.

• ylös 53
  • alas 9
En varmasti ole tarvinnut 40 v...

EN ole ( kuin noin 3 vuotta nuoruudessani) kiinnostunut seksistä, joka loppui kokonaan, kun 28 vuotiaana sain avioeron vain kolme vuotta liitto kesti. Oli suuri ja ihana muuttaa kauas miehestä opiskelemaan peräti kahta ammattia ja sitten valmistua ja olla 38 vuotta hyvässä työssä Ja ILMAN SEKSIÄ. Lukea kieliä ja nauttia oman kaksioni rauhasta. EN OLE OLLUT MISSÄÄN SEKSISSÄ 40 VUOTEEN. Osaan viittä kieltä, matkustelen, en ikinä vaan tarvitse miehen kosketusta. Sain pitää isäni yli 60 vuotta, hän niin rakasti minua. Seksi on vaarallista, iljettävää, likaista. EI siitä tule muuta kuin ongelmia. Ihailen oman ortodoksikirķkoni nietsyitä, he ovat kuin enkeleitä. Olen tavannut heitä paljon Venäjällä esim. Luostareissa ja muuallakin. OSA HEISTÄ ON VALINNUT SELBAATIN JO HYVIN NUORINA. Eikös aseksuaalisuus ole sama kuin selibaatti.

• ylös 7
  • alas 15

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat