Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (5) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Tämä ihana arki: keittiösi turhake klo 9:33 | 13.8.2015 Tämä ihana arki: keittiösi turhake Kommentit (2) Vierailija 1/2 | klo 14:03 | 14.8.2015 Jokunen vuosi sitten kuvittelin leipovani muffineja tuon tuosta, jos minulla olisi muffinivuoka. Hankinnan jälkeen olen leiponut ehkä 3 kertaa. Joskus tulee tehtyä "munakkaita" tai pieniä murekkeita. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 26 alas 34 Riitta Helenius 2/2 | klo 10:12 | 21.8.2015 Monitoimilaite joka ei toiminut Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 14 alas 18 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
Vierailija 1/2 | klo 14:03 | 14.8.2015 Jokunen vuosi sitten kuvittelin leipovani muffineja tuon tuosta, jos minulla olisi muffinivuoka. Hankinnan jälkeen olen leiponut ehkä 3 kertaa. Joskus tulee tehtyä "munakkaita" tai pieniä murekkeita. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 26 alas 34
Riitta Helenius 2/2 | klo 10:12 | 21.8.2015 Monitoimilaite joka ei toiminut Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 14 alas 18
Jokunen vuosi sitten kuvittelin leipovani muffineja tuon tuosta, jos minulla olisi muffinivuoka. Hankinnan jälkeen olen leiponut ehkä 3 kertaa. Joskus tulee tehtyä "munakkaita" tai pieniä murekkeita.
Monitoimilaite joka ei toiminut