Mitä hauskaa lapsesi on sanonut? Kerro kommenteissa ja voita lastenkirjoja!

Kerro, mitä hauskaa lapsesi tai lapsenlapsesi on tokaissut. KK koostaa jutun nettiin. Lue koko juttu

Mitä hauskaa lapsesi on sanonut? Kerro kommenteissa ja voita lastenkirjoja!

Sivut

Kommentit (52)

Erja Aimolahti

Tyttöni ollessa 4- vuotias kävimme katsomassa läheisellä maneesilla kouluratsastuskilpailuita. Tapahtuman jälkeen tyttöni sanoi haluavansa oman hevosen. Kysyessäni missä sitä pidettäisiin, hän sanoi: "Autokatoksessa." Kysyessäni kuinka se siellä tarkenisi talvella, tyttö sanoi että laitetaan se johdon päähän(oli nähnyt kun autoon talvisin kiinnitettiin lämmitysjohto).

• ylös 9
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiina

Tyttöseni oli mökillä puskapissillä ja totesi "millo tää loppuu...."

hieman vissiin piätelly ja huussiin kun ei mielellään mene

• ylös 31
  • alas 40
Jussi Väisänen

Viisivuotias Vilma sanoi kesää odotellassaan: kun tulee kesä voin mennä ulos pelkillä ihokarvoillani

Mirja Marjoniemi

Lastenlapseni nauroivat ja sanoivat minua supermummuksi, koska olen vielä vetreä ja nuorekas mummu.

Rippostiina

Topias 3-v. ja mummo keskustelevat aamupuurolla.

-Laitetaankos sinun puuron päälle hillosilmä?

-Ei, minun silmät menevät silloin likaisiksi!

Niinpä - hillo ja silmä ;-)

Juokseva äippä

Poikani 4v kanssa oltiin rattaiten kanssa ulkoilemassa ja poika oli kuullut jostain maapallon pyörimisestä. Siinä sitten äitiä komensi juoksemaan rattaitten kanssa niin kovaa,että näkisi kuinka se maapallo pyörii :D ei ihan tainnut onnistua ja selitähän asian oikea laita sitten pienelle tietäjälle.

Sari Laitinen

Oltiin kirkossa konfirmaatio tilaisuudessa.5vuotias tyttäreni istui kirkon penkillä kuunnellen mitä pappi puhui.yht" äkkiä kääntyi minuun päin ja kysyi :"missäs muuten se jumala on?"

• ylös 12
  • alas 7
Tiina

Päiväkodissa tuotiin punaista mehua kärryllä. 4-vuotias Jalmari totesi: "Taitaa tulla punaviiniä."

Annariina

Poikani 2v. istui puistonpenkillä jäätelöä syöden. Pulu lähentyi penkkiä. Poika nosti jalat penkille ja tokaisi: "pivun kotka!"

tapani

nelivuotias tyttäreni totesi kuultuaan vaivaiskoivuista että hänen isänsä on vaivais isi.

Eija Isoaho

Nooa 8v kysyi, kuka tippui Australian MasterChef-kisasta. Iiris 2v nosti kätensä ja huusi Minä! Isi tönäs!

Aino

3-vuotias tyttäreni oli lähdössä mummolaan yökylään. Lähtiessään hän kysyi minulta: "Äiti, mitä sinä teet sillä aikaa, kun minä olen mummolassa?" Vastasin, että siivoan ja teen kotitöitä. Tyttäreni kurtisti kulmiaan ja sanoi: "Äiti, älä ole tylsä."

tinude

Alle 2 vee taputteli äitin masua jossa pikkusisko vielä asusteli silloin ja totesi että "kakka" ja rupes sahaamaan mahaa leikkisahallaan ☺

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat