6 syytä, miksi herkkä on ihana työkaveri – tee myös herkkyystesti!

Erityisherkällä on kyky katsoa asioita uusista näkökulmista. Hän on usein mestari löytämään ratkaisuja ongelmiin.

Erityisherkkä ei ehkä ole palaverien keskipiste, mutta ei tarvitsekaan. Hän kukoistaa toisilla tavoilla.Lue koko juttu

6 syytä, miksi herkkä on ihana työkaveri – tee myös herkkyystesti!

Kommentit (4)

Vierailija

Hieman kalskahtaa korvaan tällainen herkän ihmisen tyyppilokerointi. Herkkä voi olla myös hyvinkin intohimoinen ja vahvatahtoinen persoona, joka sinnikkäästi tuo näkökantojaan esille myös julkisesti. Hyvä itsetunto ja herkkyys eivät poissulje toisiaan. Herkkä ei aina ole se hiljainen hissukka ja tätä on painotettava enemmän. Harmittaa tämänkaltaiset yleistykset! Herkkiä on joka lähtöön ja yksilön personaan vaikuttaa niin moni asia kuin pelkkä herkkyys. Herkkä voi olla siis myös voimakas ja ulospäinsuuntautunut yhtä lailla ja tämä olisi tärkeä muistaa.

• ylös 36
  • alas 8
Vierailija

Nyt just tulee mieleen pari erityisherkkää, jotka ovat muita parempia eikä se jää epäselväksi. Myös tätä erityisherkkyyttään korostavat mielellään.
Olen jo ihan kyllästynyt koko aiheeseen. Ihmiset nyt vaan ovat erilaisia ja heissä voi ilmetä monenlaisia piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monelaista herkkyyttä

Olen mies ja koen olevani herkkä. Koen esimerkiksi kaikki ihmissuhdeasiat vahvalla tunteella ja mietin niitä pitkään, eikä niitä saa pois ajatuksista. Silti olen ulospäinsuuntautunut ja aktiivinen. Uskallan puhua ventovieraiden keskellä.
Herkkyyttä on tosiaan monenlaista ja minussakin ulospäin näkyvät piirteet ovat juuri avoimmuus, puheliaisuusja tietty voimakkuus.
Lisäksi koen tunneasiat voimakkaasti. Jos vaikka ihastun naiseen, niin olen kuullut etteihän tässä vielä mitään ole vaikka itse olen voimakkaasti tunteella mukana.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat