Sivut

Kommentit (16)

Turre

Teen itse kaiken siivoukseen ja ylläpitoon liittyvät työt. Olen perfektionisti siivoushullu, joten teen mielestäni itse parhaiten nämä hommat. Siivous on yksi lempiasioistani!

Anutuulia

Mies imuroi, minä pesen lattiat, wc: n pesu kumpi sen "ehtii", ikkunat yhdessä, niinkuin pölyjen pyyhintä. Perjantai AINA siivouspäivä  niin ei tule erimielisyyksiä siivoamisesta! Hyvi  toiminut jo yli 30v!!

Tatu

Aika lailla jaetaan tehtävät, paitsi minä teen enemmän ulkotöitä. Poika auttelee niissä käydessään. Nyt kun olen väliaikaisesti vähän kuin omaishoitaja, teen melkein kaiken.

Mellu

Kylläpä se siivoaminen minun harteilleni tahtoo jäädä. Miestä ei siivoushommat juuri kiinnosta ja minä taas olen haluton niistä jatkuvasti riitelemään. 

sinkku siivotkoon itse

Sinkku voi vaan syyttää itseään,jos on pölyt päässeet kohoamaan korkeuksiin.Lakeijoitakaan ei ole lakaisemassa,mutta sotkijatkin puuttuvat.Mankelointi ja silittäminen ovat erityisen mukavaa.Ikkunoiden pesukin on rentouttavaa stressin lievitystä,kun taustalla soi hyvä musiikki.

Marleena18

Mies puistelee matot, muuten siivous on minun hommaani. Inhoan siivoamista, mutta kun roskabarometri näyttää punaista, on pakko tarttua imurin varteen. Työn valmistuttua on kuitenkin ihan mukava olo.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat