Äidin ja tyttären suhde

Tyttären äiti

Sanotaan, että se on "aina" vaikea. Että helpompi on äidin ja pojan suhde. Minusta Vaikein Suhde on Naisen ja Miehen välinen suhde! Koska SE vaikuttaa lapsiinkin - Eniten!

Ulkopuolella otsikon...

Minulla 67 v. ja tyttärelläni 38 v. ei ole Hyvät suhde :0(.

Minä olen auttanut häntä hitsisti: Hakenut talven, kevään ja kesän aikana lukuisia tyttäreni ostamia nettikirppistavaroita vaikka mistä. Hänen muutettuaan perheineen (SUUREKSI ILOKSENI :0) lähelle minua 4.5.15 Lauttasaareen, olen hoitanut tyttärentytärtäni monta, monta kertaa. Saan: "Kiitos!", mutta tuntuu, että en oikein saa Arvostusta avustani (?).

Sen sijan tuntuu, että saan lähes AINA

- kritiikkiä Mökkijutuista!

Pääsin ekan kerran Mökilleni, Itekseni tänä vuonna pe 7.8.15. Mökkini on saaressa. Tyttäreni ja hänen miehensä olivat edellisenä kesänä ostaneet musekliveneen, jota minä en voinut käyttää...

Pääsin viiimein rakkaalle Mökilleni (jolla olin käynyt 16-vuotiaasta asti, 51 vuotta. Tällä kertaa soutaen vanhalla veneellä puoli kilometria (182 vetoa).

Ei se mitään, kun oli vain 3 m/sek tuuli.

Mökillä pyrin olemaan Tyttäreni mielen mukaan. Hän oli sanonut minusta: "Sinä et ikinä tee siellä mitään!" - Noh. Kolmen päivän aikana aloitin maalaamaan erään laatikkoprojektin. Tyhjensin saunan kiukaan ja pesuvesipadan alta niin paljon tuhkaa, että se vaati 2 tyhjennyskertaa. Vein jopa täyden tuhkaämpärin sisällön kauaksi metsään...

Tyttäreni kyllä tekstasi minulle: "Sööttiä sinulta, kun olit laittanut puut valmiiksi saunaan (eipä hän tiennyt, että se oli aika lailla ISOMPI homma, kuin miltä näytti...).

Mutta sitten...:

Tytär tuli mökiltä.  Juttelimme puhelimessa tänään. Hän kertoi miten Ihanaa oli ollut Mökillä "yksin" tyttären ja kahden koiran kanssa. Ei pelännyt, kun yöllä heräsi painajaiseen. Oli pakko mennä pissalle. Meni ylös kalliolle katsomaan uskomatonta TÄHTITAIVASTA (neuvoni mukaan)

Kun hän oli tullut takaisin, juttelimme puhelimessa. Tyttäreni kertoi miten Ihana viikonloppu oli ollut. - Kysyin (vähän naurua äänessäni): "Oliko tarpeeksi siistiä?" (olin tehnyt vaikka mitä, jotta siellä olisi "tarpeeksi siistiä" tyttäreni standardien mukaan). - Tyttäreni vastasi: "Jutellaan siitä myöhemmin!" - Minä: "Mitä? Minähän imuroinkin siellä ja kaikki!" - Tyttäreni (kylmällä äänellä): "Jutellaan SIITÄ myöhemmin!"

Juttelimme vielä  niitä näitä (mm. siitä miten tulen hoitamaan hänen tytärtään).

Kun olimme lopettaneet puhelun, minut täytti niin KAUHEA Tunne, että sitä oli TOSI Vaikea Kestää!

Olin niin loukkaantunut, että itkin! Olin niin VIHAINEN, että Raivosin Ääneen: "Miksi Sinä aina tykkäät, että MINUSSA on jotain vikaa??! Että olen toiminut Mökillä vääärin (vaikka olin imuruoinut ja pessyt ikkunoitakin)!"

Sitten (ääneen): "Sinä olet Narssisti! Sinä olet Ilkeä ihminen!"

Tyttäreni osaa olla Maailman Ihanin Tytär, mutta tuota puolta Hänesta minun on TOSI VAIKEA kestää! On Tunne, että minun pitää aina olla varpaillani hänen suhteensa...

En tiedä mitä tehdä, miten olla tyttäreni suhteen...

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat