Aiotko tehdä töitä vielä eläkeiässä?

KK:n 67-vuotias lukija Ria kirjoittaa, ettei halua koskaan lakata tekemästä työtä. Mitä sinä ajattelet tästä?Lue koko juttu

Aiotko tehdä töitä vielä eläkeiässä?

Kommentit (6)

marja rahkonen

en missään nimessä halua tehdä eläkeiässä töitä....en iole vielä edes eläkeiässä ja jo nyt on surullista etten ehdi olla tarpeeksi lastenlasten kanssa, en edes hoitaa kuntoa ja terveyttä, kun pitää olla töissä....samaan aikaan nuoria on työttömänä - älytöntä! jokainen tehköön kuten haluaa, mutta minä olen palkkatyöni omasta mielestäni jo 35 vuodessa tehnyt, ja olisi minun vuoroni tehdä jotain itselleni tärkeää ja nuorten vuoro tehdä palkkatöitä

• ylös 19
  • alas 20

Kokopäivätyö nielaisee kyllä helposti ihmisen. Mutta mitä jos tekisi osapäivätyötä? Kolme tuntia päivässä tai kaksi päivää viikossa?

• ylös 13
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiina

En ainakaan omalla alalla aio tehdä eläkeiässä töitä, nyt jo reilun 25 vuoden jälkeen ymmärrän miksi alaltani lähdetään paljon aiemmin eläkkeelle tuki- ja liikuntaelinongelmien vuoksi.

• ylös 16
  • alas 12
Jaana

Nykyisestä työstä olen jäämässä eläkkeelle 3-4 vuoden sisällä, koko ajan etsin ja kouluttaudun uutta uraa varten. En tarkoita, että eläkkeellä tekisin kokopäiväistä työtä, mutta jotain varmaankin teen. En osaa ajatella itseäni kokonaan oloneuvoksena. 

• ylös 9
  • alas 12
seirita

Kyllä aion , olen työhullu, en voi asua Suomessa jos minulla ei ole työtä,Espanjassa asun  yli 50%halvemmalla.Pelkään tylsistymistä eniten.jos ei tee työtä.

Vierailija

Miksi ihmeessä tehdä töitä vielä eläkeiässä. Nuorisotyttömyys on jo nyt repeämässä käsiin. Väistykää suosiolla tieltä ja antakaa nuorille mahdollisuus tuoda uusia ajatuksia ja toimintatapoja entisiin työpaikkoihinne. Nuorissa on tulevaisuus. Voittehan eläkkeellä harrastaa mielin määrin ja olla apuna lastenhoidossa tai muussa mielekkäässä toiminnassa ja tuntea itsenne sitä kautta tarpeelliseksi.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat