Kommentit (3)

Eeva Aaltonen

Hei

Yleensä kaikki suolaiset piirakat, juustotäytteiset tuulihatut, kaura-omenapaistos/vaniljakastike tekevät hyvin kauppansa, samoin kesällä jäätelöt ja marjat. Myös pienet ruisleipäpalat esim. savulohella ja munavoilla täytettynä ovat herkkua.

Jenni

Vieraamme lähtivät hetki sitten ja tarjolla oli kauraleipää/voita/leikkelettä ja juustoa sekä nachovuokaa (eli uunipellille tortillasipsejä, paistettua jauhelihaa ja juustoraastetta ja tämä setti hetkeksi uuniin) sekä salaattia. Makean puolen hoiteli vaniliajäätelö ja tuoreet marjat.

Olen tarjoillut vieraille myös mm. rahkaa, kauden hedelmiä paloiteltuna jogurttidipin kanssa tai esim. omenapaloja tai marjoja kinuskikastikkeen kanssa sekä ruissipsejä ja kasviksia(tomaatti, kurkku, paprika, kukka- ja parsakaali, selleri) ja kermaviilidippiä.

Itse olen alkanut myös suosia näitä vähän terveellisempiä vaihtoehtoja tarjottavana ja vastaanotto on ollut hyvä! Moni muukin on innostunut niistä ja kiva sitten itellekin mennä kavereille kylään, kun ei tarvitse pelkkää sokeria ja vehnää puputtaa. :)

PäiviN

Nykyisin porukka käy kylässä niin harvoin , että minä ainakin hyvällä omalla tunnolla tarjoan itse leivottua pullaa.

Kukaan vieraista ei ainakaan tähän mennessä ole vielä jättänyt sitä syömättä , päin vastoin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat