Kommentit (5)

Vierailija

Avioeron jälkeen telkkari jäi exälle, enkä kaipaa kumpaakaan. Seinän kokoisen Lundia oli täynnä kirjoja. Ovat nyt kellarissa, ja arvelen että menevät kohta kierrätykseen. Minä ja tyttäret katsotaan harvemmin ohjelmia, jokainen katsoo omalta laitteeltaan mitä ja milloin haluaa. Kuulokkeet varmistavat kotirauhan säilymisen. Olohuone on ilmava ja valoisa. Meillä on koirankestävä nahkainen modulilöhösohva ja iso ruokapöytä jonka ympärille mahtuu oma väki, sukulaisia ja ystäviä . Taulut ja veistokset pääsevät hyvin esiin kun tavaraa ei ole liikaa. Lattiatilaa jää vielä joogamatolle.

vanhanaikainen

Todellakin on! Ja pysyy, myös TV. Olohuone on perinteinen, eikä siellä ole epämukavaa valkoista nykytyylistä kanttisohvaa (raivostuttavilla) irtotyynyillä, vaan iso pehmeä musta nahkasohva.

John Marston

Telvisio kyllä pysyy, ihan varmasti tuhannenkin vuoden päästä katsotaan telvisioita tai ainakin niitä on joidenkin käytössä. Se on kestosuosikki monessakin mielessä. Joka tapauksessa tämä virtuaalipäähine villitys kyllä näyttää tulevan ja lujaa.. Se saattaa vähentää telvision katselua mutta telvisiosta luopumiseen en usko. Tvstä on moneksi, se voi pyöriä taustalla kun siivoat tai kokkaat. Ja taas jotkut kuten minä olen vannoutunut tv peluri, tulen pelaamaan vr päähineidenkin kanssa mutta perinteisestä telvisiosta Red Dead Redemptionia, siitä en luovu vaikka lastenlapset haukkus juntiksi!

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei John Marston, kiitos kommentista! Voipa hyvin ollakin, että televisiosta tulee myös ennustamasi kestosuosikki. Nythän uusista laitteista voi katsoa netin kautta ohjelmia jo ilman kummempia virityksiä, joten katselumahdollisuudetkin helpottuvat ja laajenevat koko ajan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat