Voimamusiikki ja siivoussiideri: Näin KK:n lukijat helpottavat ikävien kotitöiden tekemistä

klo 10:00 | 11.9.2015
Moni lukija saa siivoukseen lisäpuhtia musiikista, toiset lykkäävät kurjien kotitöiden tekemistä viimeiseen saakka.Lue koko juttu
Ihania ja hauskoja juttuja :0)!
Hmm... Asun 37 neliön yksiössä. En ole siivonnut olohuone/makuuhuonettani yli kuukauteen (harvat pölytollot nurkista olen plokannut pois käsin).
Olisikohan aika tehdä kunnon Syyssiivous? - Keittiössä ja kylppärissä tein Suursiivouksen 2 viikkoa sitten...
Kotini näyttää Ihan Siistiltä! :0)
Kutsun vieraita kylään. Ja vaikka kuinka laiskoittaisi ennen sitä, viimeistään kyläilypäivänä saan hepulin ja siivoan kuin heikkopäinen. En voi kuvitellakaan meille vieraita, jos yhtään sotkua. Siksipä en pidä yllärivieraista, vain kutsutuista :)
Siivoan noin 10 päivän välein ja koko kodin kerralla.Kahden eläkeläisen huusholli ei pahasti pääse sotkeentumaan joten jaksan tehdä kaiken saman tien.Imurointi ja lattian pyyhintä ovat ihan kivoja hommia mutta pölyjen pyyhkimisestä en pidä.Olenkin ratkaissut asian pelastamalla koriste-esineet vitriineihin jossa ne ovat suojassa pölyltä.Ne putsaan inspiraation yllättäessä.Siivousaineissa minulle merkitsee esim.tuoksu,jokin kevyt kukkaistuoksu on hyvä.Jos kesken siivouksen väsy yllättää,istahdan juomaan kupillisen kahvia ja taas jaksaa.Matoista sen verran,että olen jo vuosikausia käyttänyt pölyämättömiä mattoja joille riittää pelkkä imurointi.Nykyisillä tekstiileillä voi helpottaa siivousta huomattavasti.
Inspiraation vallassa siivoaminen onkin aina mukavaa, H.M. Itse odottelen sitä liiankin kanssa...