Kommentit (2)

Ria Hafren
Seuraa 
Liittynyt17.8.2015

25 vuotta sitten kirjoitin elämäntarinani nelikymppisenä. Tallensin sen korpulle. Korppu on hävinnyt. Eihän mikään tietokone ole hyväksynyt sellaista ainakaan 10 vuoteen.

Muistan kyllä aika hyvin mitä, miten ja mistä kirjoitin. Ehkäpä kirjoitan uuden elämäntarinani, kun joulunpyhät tulevat... En usko, että siitä tulee kovinkaan erilainen, kun se 25 vuotta sitten kirjoittamani. Paitsi, että siihen tulee 25 vuotta lisää...

Mietteissään.  Ria

Vierailija

me olemme olleet  aarilla tänään ja kaupassa äidin kanssa ja reijon kanssa oltiin kirjastossa ja äsken otin lääkkeet ja sanoin isille että katson leffa ja menen nukkumaan ja nyt kirjoitan ja sen jälkeen tyeen koneella yhden jutun ja sen jälkeen teen niin mutta kuulosuojaimet ja korvatulpat päässä ja sitten käyn nukkumaan ja minua rupeaa väsyttämään ja eikä meidän perhe juttele enään tänään ja näen sellaista unta missä missä ajattelen uni elokuvia jossa yhdessä on tuuli iines ankka ja matti ja yhden missä on re4ijo minni hiiri ja matti ja yhden missä on matti tuuli hessu hopo ja reijo ja sitten tuuuli ja reijo juttelee ja sen jälkeen kysyn siinä että mistä te puhuitte ja äiti sanoo että kerroin isille patesta ja natskusta ja huomenna äiti tulee herättämään minut yhdeksältä ja sitten ajattelen uni elokuvia jossa yhdessä on iines ankka tuuli ja matti ja yhden missä on reijo minni hiiri ja matti ja yhden missä on hessu hopo matti tuuli ja reijo ja sitten valmistaudutaan lintsille lähtöön ja miska juttelee siellä minun kanssa ja me ollaan siellä koko päivä ja sitten tullaan sieltä ja menen keinumaan ja sitten kun äiti huomaa minut ulkona kun menee paten kanssa yö pissalle niin sanoo että tuleppa sisälle ja sitten minä kysyn sisällä että kertoiko äiti lintsistä ja äiti sanoo että joo kerroin ja sitten ja sitten minä ajattelisin uni elokuvia jossa yhdessä on tuuli matti ja max hopo ja yhdessä on matti reijo hessu hopo ja yhdessä on matti tuuli ja reijo ja neiti paskeripää ja sitten valmistaudutaan nukkumaan menoon ja mennään kaikki nukkumaan 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat