Olet nätti juuri nyt

Toimituspäällikkö Sanna Tyry katsoi vanhoja valokuvia ja tajusi näyttävänsä niissä kaikissa kauniilta. Lue koko juttu

Olet nätti juuri nyt

Kommentit (2)

Juu... Olen 67 v. Kun aamuisin pesen hampaitani, ja katson itseäni peilistä ajattelen: "Yäk! miten paljon ryppyjä! Ja mitkä silmäpussit!"

Aina 60 v. asti olin hoikka (välillä jopa laiha). Pystyin syömään miten paljon ja mitä vain lihomatta. Sitten tuntematon mies pahoinpiteli minut. Vaivuin 1,5 vuotta kestävään masennukseen (Todella Pahaan!). Lihoin. Ja Lihoin. Ennen tapahtumaa olin painanut 58 kg (olen 170 cm pitkä). Kilot nousi aina 75 kg:hen asti. Enkä ole saanut ylikiloja vex, vaikka olen yrittänyt vaikka mitä!

Katson kuvia itsestäni 20-vuotiaana, 30-vuotiaana, 40-vuotiaana, 50-vuotiaana. Hoikka ja upean näköinen nainen (vielä 50+-vuotiaanakin oli ihmeen vähän ryppyjä). Ja miehet jahtasivat minua...

60-vuotiaana liikakilojen ja ryppyjen myötä tulin Näkymättömäksi.  - Noh. Tiedän, että elämänilon ja innostuksen tultua takaisin... En enää ole näkymätön... :0).

• ylös 15
  • alas 11

Nyt lopetat sitten heti tuon peilikuvasi haukkumisen! Siitä ei ole hyötyä kenellekään. Sano mieluummin, että näytätpäs kivalta tänään. 

• ylös 12
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat